Blogs from Izola, Istria, Slovenia, Europe

Europe » Slovenia » Istria » Izola May 30th 2012

Luna mai, luna preferata a vacantelor, soare cu vanticel de primavara. Am ales Slovenia intai la Bled. Un oras de vis situat pe marginea lacului care isi schimba culorile in functie de lumina, anotimp si pasari. Ne-am cazat la o pensiune gasita cu greu, pentru ca orasul chiar are locuri de cazare. Am facut cazarea de acasa prin e-mail, totul stabilit ca la carte. Aici insa am dat peste niste alei inguste dar frumoase, rupte dintr-o atmosfera de poveste, casute-pensiuni de 2etaje cu floricele la fereastra si loc de parcare. Am gasit si pensiunea noastra, care era la 10 minute de mers pe jos de oras, dar natura era cu tine peste tot, pentru ca treceam printr-o poienita alaturi de zumzetul pasarilor locale, incat iti zbura oboseala. Gazde primitoare inca de la venire, cu indicatii, camera ... read more
Hotel Keltica

Tot: 0.029s; Tpl: 0.002s; cc: 8; qc: 12; dbt: 0.0092s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1020.4kb