vacanta in natura


Advertisement
Slovenia's flag
Europe » Slovenia » Istria » Izola
May 30th 2012
Published: June 15th 2016
Edit Blog Post

Luna mai, luna preferata a vacantelor, soare cu vanticel de primavara. Am ales Slovenia intai la Bled. Un oras de vis situat pe marginea lacului care isi schimba culorile in functie de lumina, anotimp si pasari. Ne-am cazat la o pensiune gasita cu greu, pentru ca orasul chiar are locuri de cazare. Am facut cazarea de acasa prin e-mail, totul stabilit ca la carte. Aici insa am dat peste niste alei inguste dar frumoase, rupte dintr-o atmosfera de poveste, casute-pensiuni de 2etaje cu floricele la fereastra si loc de parcare. Am gasit si pensiunea noastra, care era la 10 minute de mers pe jos de oras, dar natura era cu tine peste tot, pentru ca treceam printr-o poienita alaturi de zumzetul pasarilor locale, incat iti zbura oboseala. Gazde primitoare inca de la venire, cu indicatii, camera curata, mica. Pret 50euro. Dupa alte 3 zile ne-am indreptat si la mare ca doar nu ne ajungea muntele. Aici ne-am oprit la hotel Keltica pret 60euro dubla cu tot cu taxa de turist, cu mic dejun, parcare in fata hotelului, aer conditionat, minibar. Hotelul este micut, frumos cu balconul plin de flori de iasomie incat seara adormeai pe mireasma lor intensa.


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement



Tot: 0.062s; Tpl: 0.01s; cc: 17; qc: 30; dbt: 0.0373s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb