Predbezny plan (Sofia)


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered
September 15th 2017
Published: September 19th 2017
Edit Blog Post

Povodne toto malo patrit rodinnemu vyletu do polskej Varsavy, avsak wizzair zmenil lety, tak nasledovalo rusenie a 120percent na ucet u wizzair.

Ale aj dobre,ze sa to zmenilo, bo miriam uz ja tak caka kakavaka a moc by toho veru po meste nenachodila.

No ale Varsava mi nedala spat a potom co klesli letenky som ju opat kupil ale wizzair opat zmenil cas letu, tak som sa na to vykaslal a kupil nakoniec Sofiu. Po odratany vsetkych 120percent mozno letim za neakych 10€ spiatocka ale fakt presne nevim, bo uz mam v tom riadny chaos.

Tak teda Sofia po druhy krat. Raz som tu uz bol, ked tu hral spartak proti Levski. To som vsak siel cez Belehrad, vlakom. Strasne nekonecna cesta a prakticky asi aj moja prva samostatna cesta.

Nuz na sofiu moc pekne spomienky nemam. Na vyjazde totiz v jednom buse zomrel jeden fanusik a cely polcas sa prakticky len sedelo v tvare kriza a nepovzbudzovalo sa. Ok, ale predsa len neaka dobra spomienka. V centre som sa stretol s fans od piestan a spolu sme aj za pomoci miestneho predajca fastfoodu sli na stadion. Fastfoodar nas nalozil do svojho auta a gratis nam tam odviezol. Skoda, ze si uz nepamatam kde to presne bolo, by som ho isol kuknut.

Teraz mam v plane piatkovy vecerny zapas Levski a v sobotu celodennu turu na cierny vrch a okolie, cca 8hod to vyhodilo na wikiloc.

Este pred odjazdom klasicky pisem do hostela, predpokladany prichod. Na moje prekvapenie s nim nesuhlasia (check in som napisal medzi 14/00-15/00, normalne na bookingu maju vypisany od 14/00-22/00). Tak reku co to ma znamenat, este mi napisali,ze rezervaciu mozem bezplatne zrusit. Ok, nasrat vam teda, bookujem na rychlo druhy hostel za rovnaku cenu + ranajky v cene (rozdiel je len v pocte dorm 4 vs 8 v moj neprospech).

Mal som zajednanu aj jednu couchsurferku ale ta mi to asi 4 dni pred prichodom zrusila.

Naklady

spiatocny let wizzair Ba- Sofia - 22,48€

Advertisement



Tot: 0.798s; Tpl: 0.035s; cc: 11; qc: 51; dbt: 0.3748s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb