9.den - presun domov


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered
July 13th 2020
Published: July 14th 2020
Edit Blog Post

6/08 vybieham pred ubytko, tu ma caka sok.

cierny luxusny mercedes, vodic mi otvara zadne dvere a uz si to ficime prazdnymi ulicami na letisko

na letisku sme 6/30, vonku caka uz par ludi a vsetky oci smeruju na moj luxusny prichod.

Skoda, ze sa tato sluzba nepodarila i po mojom prilete.

Vonku si lahinam na lavicku.

Postupne prichadzaju ludia, bud taxi, sukromne auta alebo na pesaka.

Kedze tu nefunguje mobilny bording, treba ist klasicky na prepazku a tam ludom free vytlacia letenku.

Na vedlajsej prepazke wizz obsluha terorizuje ukrajinsku rodinu, ktorych nechcu pustit na palubu. Nepomaha ani ukazanie tranzit dokumentu, z rakuska idu na svk.

Nakoniec ich vsak pustaju ale fakt ich dobre dusili.

Pasovka, zadny problem, pekna colnicka mi bucha peciatku a uz som pred security.

Tu som si dal dole satku, tak ako vo viedny, kde ma na to vyzvali. No tu je to inak, cez pipak treba ist v satke.

Este ma posielaju nazad, bo som si neposunul batoh na pohyblive valce co privadzaju batozinu pod rontgen. Jak keby do toho nemohla jebla pica trochu postrcit.

Sadam na sedacku a cakam.

V tom zistujem, ze mi nieco v pase chyba, letenka.

Vypadla mi v bednicke kde som mal batoh ked siel cez rontgen.

Tak sprinty nazad na securiti (asi 30m), nastastie tam bednicka bola aj s letenkou.

Boarding nacas.

V lietadle menej ludi nez v buse z letiska vieden do bratislavy.

Sadam si za cechov, s ktorymi som mal ist raftovat. Vraj to bolo super. No nevim, ja by som za tie prachy radsej siel v slnecnom pocasi.

Pristatie v pohode.

Smer pasovka, pred nou este kontrola vojakmi bez zbrani tranzit tlaciva. To som mal uz z domu ale davali ho i na letisku.

Vojakovy sa nezda, ze miesto pasu mu davam obcanku. este sa ma pyta ci mam pas, nie nemam. I ked pravda je ina, mam a aj ostemplovany z ciernej hory. Dovod preco som siel na pas, bol zubar a poistka, nech mam dokaz, ze som vstupil do ciernej hory, inak sa da ist aj na obcanku.

Nakonec prechadzam k pasovke, tu naskenovanie obcanky a uz som v eu.

Do odchodu busu mam skoro 2 hod.

V spare kupujem vodu, rusim jeden spoj regiojetu a cakam na zastavke.

Mal som kupene dva spoje ak by mi meskal let. Bus sa da zrusit 15min pred odchodom.

Regiojet prichadza nacas. QR kod nenacitavaju, chcu len cislo listku.

Na letisku nastupujeme len 3, inak bus uz dost plny z viedne.

Dnu zvacsa spanielsky hovoriaci ludia + 4 sikamci

Na hraniciach ziadne kontroli, vyskakujem pod mostom snp a smer zel.stanica pesibusom.

Povodne som si chcel kupit listok na vlak cez appku ale na potvrdenie treba sms kod, ja mam mobil v letovom rezime, bo piatok letim do bulharska, tak nech zbytocne nedrazdim velkeho brata.

vonku teplo, ale idem v mikine, mam na sebe dres bilich andelov, tak nech zbytocne nedrazdim.

Na hlavnej stanici az jedno funkcne okienko na predaj listkov.

Samozrejme nesmel chybat ani vyjebany doterny zebrak.

Fakt nepochopim preco hlavnu stanicu neprerobia na modernu budovu. Uplny humus.

Osobak odchadza nacas a bez meskanie aj prichadza do galanty, tu sprint na bus stanicu, skoro ma nabral taxik ale bol som rychlejsi.

Sup do busu a uz sa veziem domov.

foto

podgorica

Naklady :

nakup : 1,17€
os vlak ba - ga : 2,3€
bus ga - dolna streda : 0,75€

Advertisement



Tot: 0.554s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.3099s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb