Predbezny plan (azia 3)


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered
February 11th 2019
Published: February 8th 2019
Edit Blog Post

Po navrate domov bolo vsetko fajn, dokonca sa aj nieco zacalo rysovat ale to skor skoncilo ako zacalo.No i tak dobre sprijemnenie dni pred vianocami s blaznivou matkou (23).

Potesil aj vylet s korejkou (35) (budapest - dolna streda - praha) co som stretol v soule (cul studuje vo finsku). Po tomto vylete vsak musim dat za pravdu jednemu korejcanovy co som s nim pil v neakom korejskom meste. Ten mi povedal - korejky su nahovno, japonky moc kricia, filipinky su best 😊

V januari som bol prakticky cely mesiac sam doma (rodinna dovolenka na sri lanke). Nuz ale aspon som hostil cez cs jednu taiwanku (35), co povodne mala pracovat v budapesti rok, lenze biznis nevysiel tak ju firma stiahla nazad domov, s tym, ze moze este 2 mesiace cestovat po europe.

Opat som trosku viac prenikol do cinskej (taiwanskej) kultury a zas sa naucil dalsie cinske slovicka (si krasna a kurva resp nieco v zmysle sakra)

Nieco co mi utkvelo v pamati (vsetko su to jej nazory, v skutocnosti to moze byt inak) :

Mali firemny vecierok a jeden kolega sa ozral na mol (moj tip dal si asi 3 vodky, sikmaci nic neznesu, ona bola k.o. uz po jednej hruske resp po jednom pive). Nuz sef jej nakazal nech ho taxikom odprevadi domov. Chlapa s nim nechcel poslat bo by isto skoncili v bordeli. Ked som uz pri tom bordeli, kurvy na taiwane na hodinu stoja 80€, spolocnicky (ziadny sex) na 4 hod 500€. Spolocnicky majitelia firiem posielaju svojim vyznamnim klientom, s ktorymi chcu spravit dobry biznis.To ako moc nechapem, naco im poslu zenu, keru nemoze pretiahnut. Nuz ina kultura.

Este pobavilo ako sme boli na prechadzke na zelenke, kde su miestne mostiky pomenovane po akcnych hrdinoch (chuck norris, bruce willis, steven segal, arnold...) Ani jedneho nepoznala, no v dome ked som ukazal fotky, zrazu vsetkych poznala, bo oni maju pre nich svoje cinske mena, tak isto ako na filmy (to mame i my), nazvy miest (to mame i my),hudob. skupin (na taiwane leti kpop = korejska muzika). Mimochodom nepoznaju ani lady gaga, maju pre nu svoje meno.


Sikmookym babam sa nesmie povedat,ze maju male oci, to ich riadne naserie, hlavne korejcanky si ich davaju zvacsovat. Samozrejme nesmela opomenut posadnutost mat bielu pokozku, ziadne opalovanie.

vacsina taiwaniek by chcela korejca, japonca. to je sposobene uz spominanim kpopom kde je kopa chlapcenskych skupin, resp roznymi telenovelami z koreii a japonska. Tam su vykreslovani chlapi ako dokonalost. No ale ked su ti chlapi take brzdy ako vacsina sikmaciek co som stretol tak dakujem pekne za taku dokonalost.

Dalej mi vysvetlila preco sikmacky cestuju s tolkymi velkymi kuframi. Proste ked niekto z okolia zisti, ze idu mimo hranice kazdy si u nich objedna neaky darcek a oni nevedia povedat nie, tak nakupuju a nakupuju a nakupuju. Vacsinou vraj to je ich hlavny ciel, robit nakupy v zahranici a samozrejme vzdy sa odfotit pri top pamiatke v meste a hned to supovat na net nech ludia vidia.

No a samozrejme v kufri nesmie chybat plysak, s ktorym zdiela postel v hosteli. Tato mala so sebou len dvoch, ked si dobre pamatam na drbnutu singapurcanku v rige, ta ich mala tusim 6ks.

Ale nazad do predbezneho planu.

Mozno ak by som sa domov vratil v teplych mesiacoch na tuto cestu by som neodisiel. Co sa da doma robit ked je vonku zima?

Pocital som s tym, ze v maji pojdem smer ukrajina a odtial let (letenka kupena za cca 50€) do teheranu a potom po zemi nazad domov. Ale jaksi som nevyzdrzal a kupil na polovicu februara letenku na cebu.

I ked i tato destinacia nemusela nakoniec byt, bo chvilu to vyzeralo, ze by som siel cestovat s lenkou, co som stretol v KL. Ale z toho nakonec nic nebolo.

Pri kupe som dost zazmatkoval. Najskor bol plan letiet rovnakou trasou ako naposledy (budapest-dubaj-manila) ale nechcelo sa mi opat priletiet do dubaja o polnoci a presuvat sa z jedneho letiska na druhe.

Prichadza alternativa scoot airlines, ktory lieta do singapuru z berlina resp z aten s tym, ze moja konecna zastavka bude na cebu. Berlin moc cenovo nevychadzal. Tak teda ateny, v grecku som i tak este nebol, aspon si odskrknem dalsiu krajinu.

Ryanair nahadzaju cenu 10€ z bratislavy do aten. Nuz kupujem teda najskor let ateny - cebu (scoot airlines, bez nicoho, ziadne jedlo, batozina). Samozrejme tento let oproti tomu co som sledoval minule zdrazel o par eur, nuz ale to nevadilo. Nasralo ma, ze 10€ ryanair sa medzi tym vypredal a cul to kostovalo 40€ (s tym,ze by som bol v atenach este 2 noci). Tak na to prdim a volim alternativu bratislava - solun - ateny.

V solune budem mat cely den, v noci prelet do aten a odtial nieco po 11/00 dalsieho dna smer singapur, cakacka 4 hod a finalna destinacia cebu.

V atenach este neviem ci ostanem na letisku abo presun do hostela (prilet do aten 22/30)

Ako tomu uz byva zvykom, po nakupe leteniek zacali vyskakovat rozne zaujimave akcie smer azia resp co ma fakt nasralo kolumbia z viedne za neakych 450€. Nuz mozna nabuduce.

Co sa tyka azie mam zatial plan do polovice maja, co potom neviem. Bud este ostanem v azii abo cez berlin a kyjev do iranu (letenku mam kupenu).

Takze moj plan :

filipiny - camotes island, malapascua (pokus o potapanie sa so zralokmi i ked nemam certifikat na dive do 30m), mindanano (tu by som mal mat trek na mt.apo ale neako sa spolocnost cez, ktoru mam ist prestala ozyvat,), camiguin island

penang - sem letim z cebu (budem muset platit aj odletovu taxu, v manile sa neplati ale tu hej, plati pre medzinarodne lety) cez singapur. Tu len 3 dni. Pokukanie co sa tu zmenilo, bol som tu pred 6 rokmi

sumatra - zacnem v padangu a postupne sa po zemi presunem az k nultemu kilometrovniku indonezie. V plane trek za orangutanmy, neaka ta sopka, potapanie

KL - 2 dni len relaxu

Moluky - opat nazad do indonezie. Na tuto cast ma navnadil libor (na predoslom tripe mi poslal svoje zapisky z ciest, skoda,ze si nevedie dennik resp nema daky web, bo je to fakt pan cestovatel) z fora cestujlevne . Z makasaru let na ambon, potom kei island a lodou nazad so zastavkou na banda island. Na tejto ceste by sa mal ku mne teoreticky pripojit niemandos z uz spominaneho fora. Tato netypicka destinacia mi vsak nahana mensie vrasky na cele. Lod chodi len raz za dva tyzdne, tak dufam,ze sa trafim do jej odchodu a nebudem musiet vyuzit drahu letecku dopravu. Cestovny poriadok este neni, vyskakuje zhruba mesiac pred odchodom lode.

KL - opat relax

a dalej sa uvidi co. V hlave mam viac alternativ, no som limitovany i financiami (rozpocet 4k €, i ked este vzdy mozem nacat poslednu financnu rezervu)

1 - barma, sri lanka a domov

2 - borneo, singapur, berlin, kyjev, iran, armensko, gruzinsko a domov

3 - taiwan, macao, hong kong , ishigaki (to mi dal do hlavy tonic ked sme boli v slovenskom onsene v chorvatskom grobe), hong kong a domov

4 - balabac, batanes (filipiny ale pocasie by mi moc neprialo v polke maja) a domov

5 - este bola za 400€ spiatocka zo singapuru na fiji ale to len tak aby sa nepovedalo

6 - ???

Co sa tyka cs. Opat budem ziadat o ubytko len druhe pohlavie. V davao mam prvu, u ktorej by som mal spat 2 noci, v cebu po prilete mam mat jedno stretko, taktiez v solune (tu mam pozitivne az 4 stretka, cul uz len vybrat tu pravu)

Tentoraz beriem opat mensi batoh, veci vsak iba o trosku menej. Fotak neberem.

Postupne som zrusil instagram i facebook, takze idem do sveta inkognito a sledovat ma budu moct len nahodny ludia co objavia tento dennik niekde na nete. Whatsapp a email vsak nerusim.

Taka mensia zaujimavost z mojho minuleho dennika. Po ukonceni 10.mesacnej cesty mi napisal jeden chalan. Ma chcel financne podporit za vedenie dennika, to som vsak odmietol. Nepisem to pre peniaze, pisem to hlavne pre seba a ked si niekto precita resp mu to pomoze som len rad.

Som si vedomi rizika co sa tyka casti mindanao (obcas to tam buchne alebo niekoho unesu ale toto iste je momentalne i v zapadnej europe) resp casti moluky, kde sa vyskytuje malaria (neberem ziadne lieky, neplanujem ist do zapadnutych casti).

Zoznam veci :

Elektronika
Nabijacka na mobil
Kabel na mobil
mobil (o2 karta)

Drogeria
Velka pasta
zub kefka
100ml opalovacieho kremu
4x jednorazove sprchove geli
10x male mydla
jednorazove telove mlieko
1x vlhcene obrusky na jedno použitie
4xziletka
Balzam po holeni 100ml
Gel na holenie 75ml
balzam na pery
Tuhy oldspice pod pazuchy
Cvakac na nechty

Oblecenie
Slapky
Tur.topanky po clenok
3xtur.ponozky
3x trenky
2xTermo tricko kratke
kratke tricko
1x tielko
Plavky
Uterak
Odopinace nohavice
dlhe tricko s kapucnou
Nepremokova bunda (30.min)
Nepremokova nohavice (2hod)
Ciapka
klobuk
kratase
Pyzamo ( kratky vrch aj spodok)
Batoh penguin z tesca (30l ?)
maly rolovaci batoh
kapsicka na peniaze, doklady, mobil
Bezpectnostna taska na telo
Plachta na plaz co ma multipouzitie
Polokukla
Dres bilich andelov

Ostatne
Slnecne okuliare
Kniha
Pohladnice
Zosit
maly zapisnik
3x pero
Swg
Trnavske nalepky
Prsiplast
Celovka

Lieky
Fas
6xTeraflue
Naplast
30xEndiex
6xSunamed
9xClarintine
2x papierove vreckovky
toaletny
2x igelitka
365ks kondomov

Naklady (neni zahrnute poistenie)

scoot airline
ateny - cebu : 241,21€

ryanair
bratislava - solun : 12,99€

ryanair
solun - ateny : 12,98€

airasia
cebu - davao : 23,72€ (1409 filipinske peso)

cebu pacific
camiguin - cebu : 12,77€ (762,7 filipinske peso)

scoot airlines
cebu - penang : 63,06€ (3768,18 filipinske peso)

air asia
penang - kuala lumpur : 10,15€ (47,48 malajzijsky ring)

air asia
kuala lumpur - padang : 22,87€ (107 malajzijsky ring)

air asia
banda aceh - kuala lumpur : 20,52€ (95,94 malajzijsky ring )

air asia
kuala lumpur - makasar : 37,85€ (177 malajzijsky ring)

air asia
makasar - kuala lumpur : 36,74€ (171,84 malajzijsky ring)

vsetky lety su bez batoziny, jedla

Advertisement



Tot: 0.098s; Tpl: 0.014s; cc: 14; qc: 27; dbt: 0.0505s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb