Predbezby plan (Japonsko)


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta
May 12th 2016
Published: May 11th 2016
Edit Blog Post

Do roka 2016 som mal v merku hociaku dialkovu letenku pod 300€ z okolitych letisk (budapest,vieden,praha, no i bratislava ale tu skapal pes).

Co cert nechcel naskocil smer japonsko za cca 240€ z budapesti resp prahy. V robote som dlho rozmyslal, kupit ,nekupit. Predsa len to je drahe japonsko. Po prichode domov vo mne este stale hlodali pochybnosti. Mensi prieskum teda cien v japonsku, cca 2 tyzdne by ma tam mohli vyjst cca 700€ bez letenky. No nic kupujem to cez japonsku expediu kde naskocila tato chybova cena.

Po par minutach mi prichadza eticket. Odlietam z budapesti do osaky cez istanbul. Tu budem menit lietadlo, na prestup mam cca 2 hodiny (pri ceste tam i nazad).

Budapest som uprednostil pre lepsiu a lacnejsiu dostupnost pred Prahou.

Dalsi den zapnem facebook a co nevidim, ceny klesli na cca 190€. Ma to riadne nasralo a to som netusil co ma caka dalsi den po kuknuti facebooku. Veru ceny padli na neuveritelnych 150€ za spiatocnu letenku. Dobre som na seba nadaval kam som sa tak ponahlal. Mohol som mat k dobru 100€ ale zas clovek nevidi do buducnosti,tak nakoniec i 240€ je super cena s turkisch airlines .

Zaciatko januara na fore akcnichleteniek (o par hodin skopirovane na cestujlevne ) naskakuje akcia lacnych preletov spolocnosti peach medzi niektorymi mestami. Zaujal ma ostrov okinawa a ostrov ishigaki. Jeden smer za 3000 jenov + cca 500 jenov poplatok. Rychla studia, no nepotesilo ma to, bo akurat v mojom case je tam obdobie dazdov (moze ale nemusi prsat), tak ostrovy vypustam,nebudem riskovat.

V plane mam len okolie osaky, bo doprava je dost draha a zas nechcem sa zbytocne hnat, pekne v klidecku si pochodim po japonsku a ide sa domov.

Ubytka mam zatial rezervovanie cez booking . Lyones mi tentokrat poslal peniaze (cca 5€) za ubytka este pred zaplatenim, tak nevim co spravia ked ubytka zrusim. Neskor nahadzem ziadosti o hosting na couchsurfingu resp skusim kuknut airbnb ,bo na dvoch kontach mam neaky ten kredit co sa bude dat vyuzit zrejme v Kyotu a v Shirahama.

Predbezny plan :

Kyoto (4 noci/ 3 plne dni) - tulanie sa mestom, kuknutie hlavnych pamiatok, mozno onsen

Uji (0,5dna) - zastavka cestou do nary, chram

Nara (1noc/0,5dna) - chram,srnky v parku

Osaka (2noci/0,5dna) - mesto,mozno akvarium

Koya-san (1noc/1den) - 8 hodinova tura do mestecka, dalsi den nazad len 3 hodinovka

Kobe (2noci/1,5dna) - mesto ale hlavne futbal (povodne som mal skusit aj capsule hotel ale nakoniec som zohnal couchsurfera)

Shirahama (3noci/2dni) - biela plaz, udajne japonsky hawai

Advertisement



13th May 2016

fajn
plan vyzera fajn, uzi si to, ta cena letenky je paradna, nema zmysel riesit ze to padlo, do buducna nikto nevidi, jedlo by az tak drahe byt nemalo byt, hlavne ubytka, na kratsie vzdialenosti maju byt lacnejsie busy nez vlaky

Tot: 0.1s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0282s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb