Blogs from Baile Tusnad, Harghita, Transilvania, Romania, Europe

Europe » Romania » Transilvania » Harghita » Baile Tusnad September 18th 2016

O cazare rustica in adevaratul sens al cuvantului. Si unde se poate manca traditional sau nu. O locatie placuta si cu animalute. Spatiu verde din plin. Hotel Fortuna din Baile Tusnad. Camera dubla altfel cu trunchiuri de copaci la propriu ce incadreaza caloriferul, patul. O poveste intr-o camera.... read more
Hotel Fortuna1
sala de mese
interior camera

Europe » Romania » Transilvania » Harghita » Baile Tusnad March 6th 2009

Tusnad. o alta lume, straina. desi esti in tara ta. multe pensiuni ca ai de vizitat Lacul Sf. Ana, imaginea copilariei mele. Am vizitat Piatra Neamt si am decis sa poposim si in partea aceasta a tarii si astfel ne-am cazat la Pensiunea 9 pe marginea Lacului Rosu. Conditii bune, priveliste frumoasa, lacul inghetat, zapada in jur. Recunosc ca am mancat un desert traditional, cu dulceata de castane.... read more

Tot: 0.099s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0718s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb