18.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
March 29th 2020
Published: March 30th 2020
Edit Blog Post

Na ranajky ma dnes caka kulinarska vyzva. Vajicka so zemiakmi.

Supem dva male zemiaky, hadzem na panvicu a cakam kym zmaknu, take boli instrukcie od vianocnej matky, v hrnceku miesam dve vajicka, pridavam sol, sup ho s tym zaliat zemiaky.

Oblohu bude tvorit paprika.

Po par minutach mam ranajky hotove.

Zaujimava kombinacia vajicka so zemiakmi, chutovo ok len ta namaha s pripravou. Supanie zemiakov.

Po jedle pokracovanie v citani knihy. Niektore pasaze sa skoro totalne zhoduju s prvou knihou, tak ten dan neni az taky super autor ako ho niektory ludia ospevuju.

V lobby sa traja sikmaci modlili. Cez mobil islo kazanie, v ruke biblia(?) A uz recitovali. Ako som pocuval tu rec, zdalo sa mi, ze to je japoncina.

Neskor telefonat z oravy, tak fajn stravena polhodinka s lenkou. Mam stopnut lod a preplavit sa do zapadnej sahary. Vraj ziadny virus v tejto oblasti

Obed jednoduchy, ryza zo vcera a vysmazene file.

Hned ako som dojedol zacala vypisovat octavia z taipei, tak pisacka s nou o vselicom moznom.

Kedze tam teraz ludia nemozu chodit do chramov pre radu od boha, riesia to online.

Link - http://www.lugangmazu.org/ask.php?&language=en

Je to v ang ale rada nakonci je v cinstine, s ktoru si ani translator neporadil, bo je to vo forme basnicky a metafory.

Moja vestba resp odpoved na otazku bola : v tomto zivote hladam niekoho kto mi v minulom zivote pomohol a teraz mu musim jeho pomoc oplatit. Ak toho cloveka najdem a pomozem mu, bude nakoniec smutny.

Zistil som, ze si adoptovala medveda a cul ho cez web sleduje v zoo.

Dalej rozpravala o svojom pokracujucom vztahu s uk chalanom. Uz jej dokonca zavolal ale iba pocuval a nic nehovoril, fakt divne.

Potom velice vyzvedala aky je rozdiel medzi pusou a pusou. Fakt niektore sikmacky su ine brzdy a to tato uz ma okolo 35.

Do taiwanu prichadza japonska moda. Mlade baby nabehnu do svadobneho salonu, pozicaju si svadobne saty, porobia kawai fotky a potom sa nad nimi rozplyvaju ake su resp ake boli krasne ked boli mlade.

Mladsi talian tu opat neni, tak nevim ci zmenil ubytko (hosteli podla nariadenia uz nesmu prijimat novych hosti) alebo sa mu podarilo odletiet.

Stary talian mi ponukol, ze ak chcem mozem pouzivat jeho olivovy olej resp ocot (jablkovy).

Tak som mu na oplatku ulial z cerveneho.

Priprava vecere. Dnes si dam mrazene krevety so spagetami.

V cestovinach uz mam prax, tak spagety nachystane velmi rychlo.

Krevety (cisto len maso) oplachnute v teplej vode, hodene na panvicu a cakanie. Neskor pridane rajciny, cesnak a cervena paprika.

Ked sa zadalo, ze uz by to mohlo byt ok, supnute na wok aj spagety.

Tada a chutna vecera nachystana.

Este vinko a mohol som sa do doho pustit.

Medzi varenim a jedlom pisanie s V. Ktora ma sokovala, moje cviky na brucho su zbytocne, mam sa zacat inak stravovat. Tak dojem nezdrave zasoby co mam a potom uz len zelenina.

Hned mi dala odporucanie, cuketa je nr.1.

Este mi poslala video, podla ktoreho mam cvicit



Inak som cvicil toto



Simonka sa vykotila na bycikli, tak cul stona v posteli.

Cez den som zbezne kukal kde sa da pozerat star trek, na cbl resp amazon prime to ide, ponukaju 30dni free pristup, lenze to chcelo len usa kartu. Ale zas moc som sa s tym nehral, mozno to ide aj inak. Zajtra to budem skumat viac. Na turu pojdem az po zajtra.

V nedelu upratovacka nechodi, chodi len majitel vynies smeti.

Po dlhom case opat pokec s vianocnou matkou. Uz mi ukazala hole brucho, uvidime co ukaze nabuduce 😊



Advertisement



Tot: 0.652s; Tpl: 0.011s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.4054s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb