Portugalska

July 29th 2005
Published: March 18th 2007

Pozdravljeni!

Koncno sledi prvo porocanje po petih dneh potovanja. Tisti, ki se ne veste, sva z Natalijo sla na Portugalsko. Po napol prespani noci na Stanstedu (kjer so ene bliznje vzhodnjakinje zraven naju na klopci razkazovale svoje nakupe-vsaka cca 7 parov novih cevljev!!!)sva pristala v Portu. Ker je mesto ziv dolgcajt, sva si ga samo na hitro ogledala-lepe ulice, drugace pa nic. Ce se ne veste, zrezki po portugalsko plavajo v centimetru olivnega olja. Popoldan sva sla naprej v Coimbro, univerzitetno mesto, ki pa razen faxa in cerkev nima duse - najbrz tudi zato, ker ni studentov. Edina zanimiva scena je bila, ko sva sla v hostel in iz sobe pride 85 let stara bakica in se zacneva z rokami in jaz z slovarjem v roki pogovarjat za ceno. Potem je pa sla po pomoc za sporazumevanje. Prisla je ocitno njena 80 let stara sestra... Cena sobe 25 eurov za oba. Zategadelj sva ze naslednje jutro odrinila v Lisbono. Peljal je samo pendolino - max hitrost 185kmh. Hitro prispela, dobila sobico-jetnisko celico in si sla ogledat Sintro. Manjsi zapleti, eno postajo so zaprli pa sva lutala, dokler nama niso povedali kam in kako. Sintra je bila pa res lepa. Kot bi prisel v Gospodarja prstanov. Gradovi po hribih, vasica iz srednjega veka, vse skupaj pa totalno odpicenih oblik. Povzpela sva se na gradicek v rusevinah in pot je peljala skozi gozd, kjer verjetno se vedno prebivajo skratje. Kot bi se cas ustavil. Pa se vse je disalo po evkaliptusih, ki so se prav lepo razrasli po hribu. Nazaj grede spet jedla v olju plavajoc zrezek, ogledala mesto in dobila nekaj ponudb hasisa. Naslednji dan pa cuf na jug na morje. Na najino sreco naju je ze na vlaku zahaklal tip, ki je oddajal sobe ( prej sva en dan prej delala rezervacije po telefonu, za Lagos pa je bilo vse zasedeno.) Tako sva za 35 Eurov dobila apartma. Ves dan sva prelenarila na plazi in se sprehajala po mestu. Zvecer sla na pir v enega redkih barov na tem svetu, kjer se vrtijo non stop stari rock. Danes pa je sledil izlet na najbolj JZ tocko Evrope. Cudoviti visoki klifi, modro nebo in voda. Bilo je zakon. Ker nazaj grede ni bilo busa sva stopala in takoj dobila prevoz. Hvala bogu, ker je bilo ze vroce. No, vecerja je bila morska, njami sardinice. Jutri pa greva v Sevillo in potem do Tariffe, tako da bo naslednje javljanje iz Maroka. Uzivajte in lep pozdrav.

Lp Gogi

Tot: 0.102s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.0655s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb