Preko Gibraltarja

Africa » Morocco » Fès-Boulemane » Fes
August 3rd 2005
Published: March 18th 2007

Lep pozdrav iz Maroka. Najprej opravicilo, ker bodo napake, ampak tale arabska tipkovnica ima drugace postavljene crke. Po dolgi voznji preko Sevile do Tarife sva se ze zvecer odlocila, da preckava Gibraltar in piciva v Maroko. S ful hitrim colnom smo preleteli ozino in se znasli v Afriki. Prvi vecer sva se z dvema Italijanoma nasla sobo in zaceli smo okusati afriske care. Cari so bili najprej zelo podobni ciganiji, ampak ker sem bil ze v Indiji, tu ni bilo nic posebnega. Razen Nataliji, ker je bila njena prva izjava: Jaz grem domov. Ampak ni panike. Se je ze skoraj navadla. Tukaj zivijo po mojem okusu. Pozno vstanejo, malo delajo, dolgo lenarijo in pozno hodijo spat. Cele dneve presedijo pred cajnicami in srkajo metin caj ter kavo. Edini problem je, ker je meni najljubsa pijaca - pivo - tezko dostopno. Kar pa ne bi mogel reci za hasis. Dilerjev je na vsakem koraku. Hoteli so spodobni, 3-6 eurov po osebi, tusi pa v glavnem ogabni, ampak se da prezivet. Hrana je super, v glavnem jem kebab. V Tangirju ni bilo prevec za videt, pa sva picila v Fes. Po vratolomni voznji smo sli z enim cudnim Holandcem iskat hotel. Gremo v uradni Youth Hostel, ampak je bil malo predrag, zato gremo v en drug hotel, pa Holandec najprej ni hotel delit sobe z nama, zato gremo ven, ker je bila soba samo za tri. Sicer si je cez minuto ze premislil, ampak je bil tretji hotel u pizdi, pa gremo nazaj v Youth hostel. Tam je nas denar ocitno smrdel in je delavca bolel ponos, pa rece, da je ravno en klical in da je rezerviral 10 postelj - a prej je imel samo 4 proste. No pa smo na koncu spali vsi skupaj v drugem hotelu. Naslednji dan v star del mesta, nov hotel in ogledi. Mesto fantasticno, cisto drug svet, ozke ulice, 1000 vonjav, hrana, trgovinice, zakon! Danes sva v Midletu, na pol poti do Sahare kamor se odpravljava malo na kamele. V tem Midletu so tudi zaceli prvic tezit - flashback na Indijo, ampak je se v mejah normale.

Uzivajte!

p.s. Ni ga cez filing, ko te ob 4 zjutraj pokonci vrze trobljenje iz bliznjega minareta, ki vedno gleda v najino sobo.

Tot: 0.055s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 46; dbt: 0.032s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb