Det nærma seg...=)

Europe » Norway » Western Norway » Leikanger
January 13th 2007
Published: January 13th 2007

Heihei!

...Hjeeelp! Sekkane e ikkje ferdi pakka enda, og det e bare et par daga til vi reise..!d e jo ganske begrensa ka man klare å få me seg i en sekk, får heller kvitte oss me d gamle og shoppe litt underveis😊😊Søndags kveld sette vi oss på bussen til Oslo, ready for takeoff!!! Vi gleda oss kjempemasse😊
Etter fleire forespørslar, har vi gitt etter for presset, og oppretta vår egen reiseblogg. Vi skal gjere vårt beste for å holde den oppdatert!

Etter at turen va bestilt i begynnelsen av oktober, va d mange ting som måtte ordnast..noken stikk i armen måtte til, stakkars Gunnar fikk flest..og etter utallige tura innom ulike sportsbutikka klarte Jaana endeli å bestemme seg for en sekk..😊
Ellers har høsten stort sett gått i jobbing..masse jobbing..satsa på at økonomien strekke til..takka være Rolls Royce og Kiwi Nesttun 😊

Vi kjeme nok til å savne d fantastiske veiret vi har hatt her heime i d siste, misunne dokke, men vi skal nok klare oss bra😊

15th January 2007

Hei begge to
Kjempeflott at dokke har oppretta blogg, så vi kan følge med ka dokke oppleve heile turen. Håper turen til Bangkok gjekk nokelunde bra uten altfor sår rumpe. Gleder oss til forsettelsen!! :-))

Tot: 0.099s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 60; dbt: 0.068s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb