Bangkok :)

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
January 17th 2007
Published: January 17th 2007

Jaana og Gunnar  Jaana og Gunnar Jaana og Gunnar

Her staar vi paa toppen av et tempel, flott utsikt:)
Hei der heime 😊

Vi kom til Bangkok i gaar, etter en massse venting(!) og en lang flytur..men d va d verdt😊 Gunnar gjorde en "good deal" me taxi sjaafoeren, betalte ca dobbel pris fra flyplassen til hotellet vi skulle bo paa..😊men uasett saa va d jo ganske billig..

Bangkok har masse aa by paa, en spennande by..men travelt til tide..mange "luringa", men vi e ikkje saa dumme som vi ser ut 😊 Folk tilbereda mat paa fortauskanten, ikkje alt ser like godt ut..trafikken her e jo helt gal, livsfarli aa krysse veien..glorete bila fyke rundt i alle retninga, hakje helt skjoent oss paa trafikkreglane her enda..😊

Vi sov litt frampaa i dag, saa vi har egentli ikkje fatt sett saa masse enda..vi traff to andre reisande som vi slo foelge med..vi besoekte et av mange tempel..d va spennande😊 Etterpaa tok vi turen til siam square..der va massevis av digre kjoepesenter,med alt man kan tenke seg! blei saa overvelda at vi ikkje fikk kjoept noke som helst..maa nok en tur tilbake dit😊 Vi spiste paa e liten fancy thai restaurant..fant fort ut at d aa spise me pinna ikkje e bare bare..Jaana maatte fint spoer om en gaffel
GunnarGunnarGunnar

ehm..kor vi e hen egetli..??
😊

No sitte vi paa Khao San Road, den beroemte "backpackergata"..et yrande folkeliv!

Skal proeve aa faa litt meir ut av dagen i maara..masse vi maa faa me oss😊har ikkje helt bestemt oss for kor lenge vi blir..muli vi reise vidare soerover paa fredag!
Her e frykteli fuktig luft og over 30 grade, saa ei strand hoeyres ganske behagelig ut!Kor turen gaar vidare kjeme vi tilbake til seinare!
No trenge vi noke kaldt aa drikke 😊 Snakkes!

JaanaJaana
Jaana

I enden av Khao San Road :)

hilsen
hallo! gla dokke e vel framme i Bankok, og klare til å starte på d store "eventyret"! Høyres spennande ut,der e nok mykje å få med seg!Håpe dokke får noken supre dagar i bankok :) vi snakkast :)

Me foel med deg..
Hei hå kor det går!? Ingen veit kva me skal skriva, så det blir med det. Me kosar oss på jobb. Skiftet går nedom og ut uten deg. Roar har gått heim for å sjå LOST. Me gleder oss til videre oppdateringar! :)

Misunnelig
Hei! Eg glømte visst å sende melding om god tur, så eg seie d no :) Eg e super misunnelig og ska følge med på bloggen dokka... Bare nyt turen, blir kjekt å ha dokke tilbake igjen etterpå! Her i Norge e bare mørkt, kaldt og regn... :( Blir bare deprimert av sånt...
19th January 2007

ha ei fin reise
hei mine venner no må dere ta vare på hverandre og nyte turen og opplevelsene til det ytterste........ tida vil sikkert gå veldig fort. Tenker på dere der nede :) mange klemmer erene

Tot: 0.089s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 59; dbt: 0.0545s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb