Still in Bangkok :)

Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
January 19th 2007
Published: January 19th 2007

"bling bling" :)"bling bling" :)"bling bling" :)

En del av tempelet Wat Phra Kaew
Hey y'all😊

Vi har d fortsatt bare bra, og stressa rundt her i Bankok fortsatt!litt hektisk😊 Vi skulle egentli reise vidare i dag,men toget soerover var fullbooka..derfor blei vi en dag ekstra..reise da altsaa vidare med nattoget til Phuket i maara, viss alt gaar etter planen..derfra gaar nok turen vidare til en av dei mange oeyane..skal komme tilbake til d seinare 😊

I gaar besoekte vi Grand Palace og tempelet Wat Phra Kaew, som e et av dei viktigaste i Bangkok..d va utruli fasinerande, vi gikk bare aa maapte i et par tima..alt glitra!!!skulle Jaana likt aa bo😊 Men aa komme seg inn dit va ikkje bare bare..vi blei stoppa utallige ganga av irriterande og innpaaslitne %$#%, som mente at vi sida vi ikkje va "soemmeli" kledd, kunne vi like godt finne paa noke meir spennande..i regi av dei selvfoelgeli..veldi billi..alt fra lucky, sitting, standig eller black Buddah..vi gikk nesten paa fleire ganga..😊Vi kom oss no som sagt inn til slutt da..og d viste seg at vi ikkje va helt soemmeli kledd, saa vi maatte laane litt diverse kle..men d gikk no bra😊

Ellers har vi shoppa litt, sinnsykt billi her!!!Jaana har levd paa sparekniven saa lenge, at
JaanaJaanaJaana

sjekk den lekre skjorta..;)
hon har jo nesten gloemt korleis man bruka penga!men trur nok shoppoholiker nykkane kjeme tilbake😊 man kan faktisk gaa seg vill paa kjoepesenterene her!vi har og besoekt Chinatown, arti😊masse liv og roere!!og rar mat!!!vi e kanskje litt pysete..men har no smakt paa litt forskjelli😊Gunnar holdt paa aa omkomme av noke sterke greier..pingle!

Vi hadde den sjukaste taxi turen i gaar kveld..va begynt aa sjaa i d!viste seg aa vaere en pirat taxi, blei tilslutt enige om en grei pris da..men han kjeorte saa (unskyld utrykket)inni helvete gale, kjoerte slalom mellom andre bila og scootera (til og med mot enveiskjoeringa..)i den farta!vi va ganske letta da vi saag hotellet!!!...😊

Vi har hatt d spennande her i Bangkok, men no gleda vi oss til aa komme oss vidare😊

19th January 2007

hilsen
Såg ut t at dokke har hatt noken fantastiske daga! d e kjempeflott å få sjå bilde og lese ka dokke har opplevd:-) Gleda meg t neste reisebrev! har dokke sett på bloggen t Vilde og Kine?Dei påstår å ha funne paradis...God tur vidare!!! Ska hilse så masse fra Bette og pappa:-)

Spennende
Ser ut som det er masse å oppleve i Bangkok. Ta føre dokke av sjømaten, den skal visst være kjempegod :-)

Fin blogg
Har lagt merke til at Barmarane er aktive med blogg for tida. Denne var beskjeden. Artig å vere i østen (var der i fjor). Kanskje det er nok å reise berre der? Her er snø utan skiføre, men det er vel uinteressant. God Tur

gullhytta til kongen
Kjøp ei gullhytte då vel ! Onkel Bjørnn ønskjer seg ei slik. God tur vidare.
22nd January 2007

put another shrimp on the barber:)
Ser ut som dåkke har det fint! Det e kjekt å følge med på dåkke:) Dåkke må passe på å ikkje bli arresterte sånn som ofte skjer på film.. Fæle fengsel rundt omkring.. Ellers ekje det nåke særlig som skjer her in norway.. Snøen har begynt å vise seg!johoo.. Stor klem fra johnny love
23rd January 2007

Kor kjekt med blogg!
Å kor kjekt å sjå ka dokke styre med!!! Kosar meg med lesinga Eg skal fylgje med! God togtur! Magny

Tot: 0.079s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 56; dbt: 0.054s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb