Fra Bangkok til Koh Phi Phi :)

Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Phi Phi Don
January 24th 2007
Published: January 24th 2007

Gunnar paa toget..Gunnar paa toget..Gunnar paa toget..

skeptisk..gleda oss allerede til vi e framme!
E visst ei stund sida vi har oppdatert..tida fyke!

Vi tok som sagt nattoget fra Bangkok til Phuket..Paa vei til togstajonen , gjorde Gunnar nok en god(?) deal me taxisjaafoeren..vaerre enn tidligare!menmen..turen me nattoget va en interessant opplevelse..vi reiste 2. klasse uten aircondition..me bare ei vifte i taket!alt anna va fullt..d va saa varmt og fukti!!for ikkje aa snakke om doen!Vi blei selvfoelgeli plassert opp under taket, i kvar vaar "etasjeseng", som blei dradd ned fra taket..huff..sov ikkje masse den natta nei!skrangleturen tok til sammen 19 tima, inkludert et par tima me buss fra Surat Tani til Phuket..Vel framme tok vi inn paa et lite fint hotell i Karon Bay, me dusj og aircondition!!!d va vel fortjent😊 Deili aa sjaa havet igjen, saa vi starta me en svoemmetur i herlige vatnet😊Vi blei i Phuket bare ei att..va veldi fint der, men overfylt me turista!!nordmenn og svenska overalt..

Neste dag reiste vi vidare til Koh Phi Phi..etter ca en og en halv time va vi framme..baatturen ut va flott, krystallklart vatn😊Naar vi kom oss paa land, blei vi moett av store mengde turista og engasjerte innfoedte som ville skaffe oss plass aa bo,eller ka d no enn skulle vaere..d blei
lalletid..:)lalletid..:)lalletid..:)

plutselig gikk en mann rundt og gjorde om alle setene til senge..
litt for masse av det gode..saa ila me fire andre fra Canada, tok vi en toeff taxi baat til long beach..der va d bare helt utruli fint!!!alt va bare perfekt�re en ting som mangla, en plass aa sove..Etter aa ha trakka fram og tilbake paa stranda noken ganga, va vi i ferd me aa gi opp..alle bungalowane va opptatt!vi skulle til aa hoppe i baaten igjen, til ei anna strand, da redninga kom..en liten mann kom springande og ropte til oss..: "you very lucky! one room left"..og d va vi😊 vi endte opp me en fin liten bungalow, me flott utsikt!!bortsett fra noken kryp, (ja, Jaana e fortsatt i live!)saa hadde vi d supert😊 vi tilbrakte to nette der..vi sola oss (blei mega solbrendt!), bada, snorkla, kosa oss masse!eine dagen leigde vi oss, ila me dei firre andre, en baat me lokal "skipper", som guida oss rundt i fire tima..vi farta rundt den av dei to phi phi oeyane som e nasjonalpark, og ubebodd...helt fantastisk aa snorkle der, masse fiska i alle farga!!fantastisk�i viste seg aa vaere veldi gla i banan..!til slutt for vi innom Maya Beach, der dela av filmen "The Beach" blei innspelt..kjempefint der!men selvfoelgeli streika kameraet akkurat
JaanaJaanaJaana

huff saa varmt!!!
daa..typisk!!!paa vei tilbake til longbeach, fikk vi me oss en fantastisk solnedgang!

D oppstaar litt spraakproblem innimellom..ikkje allti like lett aa bli forstaatt..Gunnar har derfor lagt om til Thai- engelsk, kutta ut bindeord og alle bokstava som e vanskelige aa uttale for dei..funka helt fint! 😊

Vi reiste altsaa vidara i dag..skulle gjerne blitt der masse lenger!!men vi haretbudsjett aa forholde oss til..planen va egentli aa ta baat vidare til Koh Lanta, ei anna oey..men sida kameraet bare slutta aa virke( ikkje nok me d, mobilen til Gunnar blei knust og..han e aa faa tak i paa Jaana sin mobil😊), reiste vi til Krabi..en liten koseli by..nytt kamera e i boks�va d budsjettet....men vi vege litt oppigjen me billi overnatting, 30 kr paa kver..😊

Herfra reise vi vidare i maara..gjoer ett nytt forsoek paa aa komme oss til Koh Lanta..😊

Haape alt staar bra til heime!veldi kjekt me baade kommentara og mail😊

Klem fra Jaana og Gunnar 😊

litt troett eller..?litt troett eller..?
litt troett eller..?

her e kl 0600..sitte aa venta paa bussen som skal ta oss vidare til Phuket..endeli komt oss av toget!
vel framme i Phuketvel framme i Phuket
vel framme i Phuket

ah..deili..:)
JaanaJaana
Jaana

lokaltransport..songthaew..skranglete, men billi :)
framme paa Long Beach..:)framme paa Long Beach..:)
framme paa Long Beach..:)

Gunnar diskutera pris..
In action!In action!
In action!

Firfisle,maatte ut!
Sightseeing:)Sightseeing:)
Sightseeing:)

saa fint...
mange smaa oede strende..mange smaa oede strende..
mange smaa oede strende..

nesten like fin som Halsoer sanden:)

24th January 2007

hilsen
hallo! ÅÅåå kor spennande opplevelsa dokke har...Ette den "svette" togreisa,forstår eg godt at d va deilig å sjå havet igjen!Må bare bli misunnelig på d turkise,krystallklare vatnet.... heldigrisa!!!! Super blogg!! Nyt livet vidare:-) snakkast!!!
24th January 2007

Yeessss...endelig internet!
Halllooooooooo!!!!!!!!!!!!! Guuuud ka fine bilder, og ka spennande å høyre om alt dokke gjere på med!!:) Kan tenke meg at dokke har litt av noken opplevelsa! Eg og Arvid e spygrønne av misunnelse;)!! Vi LIKA dinna bloggen her altså! Håpe dokke ikkje e for solbrent, og at ingen fleire kameraer og mobiler blir knust!Eg savna dokke, og gleda meg allerede til å sjå dei solsvidde anleta dokka igjen...:)og ikkje minst til å høyre thaiengelsken til Gunnar live.....!!! her heime e alt som før, same old, same old...Vi bare venta i spenning på fortsettelsen!! Stor klem

eventyrleg
Flott med litt øyliv innimellom ikkje sant? Dette ser fantastisk ut. Ha ein strålande tur vidare til endå fleire eventyr. Vi set klistra til datamaskina og ventar på nye brev og bilde. Dette var utruleg kjekt. Kos dokke.

hompetitt og hompetei
oioioioi ja ditta høyres heilt utrulig ut, er so kjekt å både sjå og lese om den humpete turen videre. må sei jeg er utrulig misunnelig her jeg e. Selv om litt uhell her og der so ser og høyrer jeg at dere koser dere masse. Ja jeg skulle gjerne høyrt den thaiengelsken, hadde vert litt arti å hørt den i live, hehe. Korleis går det me sola da jaana, husker du solkremen no....? god tur videre mange klemmer ifra meg

hei!
Heisann! Måtte bare skrive ei helsing, ser ut til at dokke stor trivast på aude øyar og azur blått hav å bade i. Misunnleg! Kos dåkke masse, det må bli Thailand på meg ein dag også. Klem Olin

Hi there guys.
Seems like you two are having good time overthere, too bad í didn´t know that you were around, i was staying on karon beach til 23rd of jan.. anyways, enjoy your trip!

eg e så misunneli
akkurat no e alt kvitt ute, eller d e begynnt å bli litt meir grått då, bare slaps og fysje greier!huf!! eg og vil ha d varmt og godt no!! hehe... ser bare så kjempe fint ut... skal eg få systa til å skrive ned nåken taxi-prisa til gunnar eler?? hehe.. tulla... no må dåkke kose dåkke vidare!!
26th January 2007

Heisann dåkke to på tur!! ååå, d ser ut som dåkke har d heilt superdupert!! Vi hadde trengt litt sol på kroppen vi og her heime.. vi har nemlig snø. men d e ikkje barebare =) vi har plana om å ake ned fra Fløyen viss d ikkje blir regn (...) Kos dåkke masse vidare!!

hilsen
Er det meininga at eg skal bli misunneleg eller?. Håper dokke har det bra!, at dokke får med det som er vert å sjå. Obs "heier", haha.
27th January 2007

Halsør 27.01.2007
Hei. Tone ga oss adr. slik at vi også kan følge dere på reisen. Det er lett å se at dere har det fint. Her er det kuldegrader og sne. Så tenk på det når dere er og bader i sjøen. Husk å prute! Hilsen Roy og Heidi :-)(-:

Tot: 0.097s; Tpl: 0.012s; cc: 17; qc: 62; dbt: 0.0518s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb