Ko Lanta

Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Lanta
January 28th 2007
Published: January 28th 2007

Supert me kommentara!!!kjekt aa hoeyre fra dokke heime og�ortsett me d😊

Vi har d fortsatt bare bra!!!Befinne oss for tida altsaa paa Ko Lanta..😊nok ei flott oey!

Foer vi forlot Krabi, og den saa som saa overnattingsplassen vaar, fant vi oss konge frokost!Tjukke, ferske groveskjeve!!nam� va etterlengta,allerede no!en liten koseli restaurant, May and Mart, til aa anbefale..Gunnar rakk og en liten haarklipp foer baaten gikk..til kr 12.50 blei resultatet interessant..hehe..😊han maatte rette opp i d seinare!snakk om forfengeli!

Hm..i dag e d altsaa soendag..d vil sei at vi kom hit paa torsdag..huff,dagane gaar i surr!!men d ekje saa noeye,hakje noke vi ska rekke😊 Vi hadde nok en fin baattur..og som vanli ikkje ordna me overnatting..blei litt fram og tilbake! Etter aa ha lest i lonely planet, gikk vi for en plass som skulle vere bra..The Sanctuary,paa Long Beach..blei positivt overraska daa vi endeli fant fram..dritkul plass!!!!alt va helt greit til vi fikk sjaa innsida av bungalowen..da skifta vi fort mening!kunne likegodt sove ute..der krydde av baade d eine og d andre..prikken over ien va ei svaer oegle!!!den saag ikkje snill ut for aa sei d saann..vi gikk litt vidare,og fant et lite gjestehus..billigare, med aircondition, solgt!

Ellers
litt skeptisk..litt skeptisk..litt skeptisk..

hjalp ikkje at frisoeren tok paa seg munnbind..:)
saa e d veldi fint her!masse meir "laid back"..bra e d!Jaana har vaert litt uheldig daa..og faatt tidenes munnsaar!!helt grusomt,saerli i varmen..va til legen i gaar og fikk antibiotika..saa e heldigvis paa bedringens vei!har saatte inne og sett paa tv og lest bok(kjeeda meg!)i nesten to daga..typisk..Gunnar har levd livets glade dager og farta rundt oeya paa motorsykkel..😊har faatt sett masse spennande!alt fra elefanta og apekatta til fantastiske strende!

Godt beskytta me caps blei Jaana i dag me paa kjoeretur!hjeeelp!!!skummelt aa sitte paa..men blei modigare etterkvert!Vi har ridd paa elefant!!!eller kjoert elefant, som Gunnar seie..d va kjempekjekt!saag smaa og soete ut paa avstand..men dei va diigre!fortsatt soete da..😊Vi satt paa elefantryggen i ca en time,trakka rundt i jungelen..han valitt rampete, proevde seg paa avstikkera heile tida..men d gikk bra!Gunnar e redd for elefanta!!hehe..Jaana va mest bekymra for alle krypene som mest sannsynli befant seg rundt oss..litt hyling blei d,men ikkje saa gale..elefanten takla d fint😊

Moped e iallefall d mest brukte framkomstmiddelet her,definitivt..virka heller ikkje som om d e noke aldersgrense her..(her skulle du ha vaert Jens!)..😊ganske normalt me en tobarnsfamilie paa en moped!helt sjukt..litt morsomt aa bli forbikjoert av flagrande muslimske kvinnedrakter i ei svimlande fart!Gunnar trudde han va toeff..han har masse aa laere 😊

Paa tirsdag reise vi vidare me baat til Ko Muk..ei masse mindre oey,litt lenger soer..gleda oss til d, haape alt gaar etter planen😊

Gunnar ute paa eventyr!Gunnar ute paa eventyr!
Gunnar ute paa eventyr!

elefantane holdt ikkje sida si..:)
Jaana takka for turen me en liten go'bit:)Jaana takka for turen me en liten go'bit:)
Jaana takka for turen me en liten go'bit:)

ikkje bare fisk som lika banan nemlig..

28th January 2007

hilsen
Sørgeleg m munnsår :-( Ellers ser det bare fantastisk ut!!!! Typisk Jaana,ikkje redd for å mate et dyr på fleire tonn,men ser hon et lite kryp,skrik hon så høgt at dei fleste i nærheten får hjertestans :-) Ka m å ta me en elefant heim, vi kan bruke han t å få trakka ned alt graset på gården....Kos dokke vidare!!!!! og husk solkrem m høg faktor!!!!!! Ska hilse fra pappa og bette og:-)
28th January 2007

helsing
Prøv å send heim ein elefant. Pappa treng den til snøbrøytinga no når maskinisten er på tur. Grovskjeve har vi alltid hevda har vore sunt og godt. Enig no hæ?? Håpar turen vidare blir like spennande og flott.
31st January 2007

elefanter, munnsår og hårklipp til 12,50!
Halloooo!!!Det her e altså så kjekt!!;) eg føle liksom at eg e med dokke på tur!! Det bare høyres heilt fantastisk ut alt i hop! Men du jaana...hakje du med deg zovirax krem på tur til å ta rotta på eventuelle munnsår?? Det e jo backpacking101!! STAKKAR:(!! ja,ja....men altså, det høyres ut som moped og elefantkjøring kan ta oppmerksomheten vekk ifra dei værste plager! Så kjekt!! Men ka e det med alle dissa bananetande dyrene i Thailand?? Fiska ska ete mindre fiska, og elefanta ska ete...eeeh...nei kanskje banane ikkje va så domt..?;) Fortsett å kose dokke!! Nyt livet, og kom heile heim igjen!! Superstor klem!
2nd February 2007

Heisann!! No har eg endeli somla meg til å skrive noke her. Skjønna at dokke har det supert, til tross for edderkoppa og andre store monster :P Eg og har lyst å ri på elefant!! l men eg kosa mg me særarbeid og prøve og enda meire prøve og is og regn og slaps, så eg ekje så veldi misunneli altså... Nei, dokke får fortsette å kose dokke! =) Ska hilse frå mamma og pappa og alice og så Soljo selfølgeli.
2nd February 2007

ha ei fin reise
her sitter jeg å tenker på krystall klart hav, palmer, sand og strålende sol......... lengter etter sol og varme no. Men sommeren er snart her og jeg ser frem til sommeren på vestlandet. Men det skal noe til å nå de omgivelsene dere har der nede, jeg følger med dere videre.... ha en problemfri og skadefri tur videre. mange hilsener erene

Tot: 0.153s; Tpl: 0.013s; cc: 10; qc: 57; dbt: 0.1122s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb