Ruta vår:)

January 13th 2007
Published: January 14th 2007

Her e da reiseruta vår:

Ruta vår

Vi har avreise fra Oslo 15. januar, og etter ei mellomlanding( på mange tima!) i Wien, er vi framme i Bangkok den 16. Derfra går turen sørover gjennom Thailand og Malaysia til Singapore, der flyet venta på oss den 17. februar. Netse stopp blir da Bali. Der ska vi farte rundt i to veke, før vi reise vidare til Australia. På grunn av dei store avstandane "down under", e d begrensa ka vi kan få me oss. Vi landa i Cairns 2. mars, og følge kysten sørover til Sydney. Den 12. april letta vi igjen, da går turen til Stillehavet og Fiji. Der ska vi hoppe rundt fra øy til øy 😊 Den 22. går turen vidare til USA, nærmare bestemt L.A. Dagen etter skal Jaana feire 21- års dagen sin (woohoo!) med glitter og stas i Hollywood!😊 Dei siste dagane av turen vår skal vi tilbringe i Chicago. Der ska vi hilse på vertsfamilien til Jaana, og feire 24- års dagen til Gunnar😊 Vi forlata statane 1. mai, og e tilbake i Oslo den 2.

Vi gleda oss😊

15th January 2007

Heihei!!
Håper dokke får ei super reise, og at dokke kjeme heile tilbake!
16th January 2007

Hei! Må huske du har en jobb å gjøre i Singapore Gunnar ;-)
18th January 2007

eia var vi der
God tur, her er det sludd og kaldt.
24th January 2007

full vinter
Snø, istappar , naglebet , rennefok m.m. Kontrast til det gode liv i Østen. Framleis god reise.
29th January 2007

Elefant-turist
Flott å reise i lag med dokke - heilt gratis. Kan det vere like vanskeleg å balansere på ein elefantrygg som på ein smalerygg ? Reknar med at Gunnar tek elefantsertifikat snart. God tur vidare ,- ser fram til neste reisebrev på bloggen.
31st January 2007

Hei Hei=) mamma har masa i fleire daga om at line måtte inn her å skrive ei helsing til dokke, men ho har ikj komt seg til å gjort d så eg måtte komme til unnsetning:P skal hilse frå heile hurven og seie god tur vidare:D så får vi håpe at dokke kjeme heile heim att. Snakkast! :)

Tot: 0.048s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 24; dbt: 0.0222s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb