Venter i spenning


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Eastern Norway
September 23rd 2010
Published: September 23rd 2010
Edit Blog Post

Her kjeme det ein liten oppgradering frå turen min så langt. Kom til gardermoen ijår formiddag,fekk då beskjed at bookingen min ikkje var iorden, så då var det å igangsette noko kvikt! Viste seg at det heldigvis ikkje var eg som ha gjordt feil men dei som ha gjordt bookinga mi. Så då var eg så heldig å få hotell og middag på deres rekning på et hotell 2km unna nærmeste bensinstasjon,så det blei en kveldstur på bua. Fekk den nye reiseruta som viste at det flyet eg fekk no reiser idag kl. 1900. Eg måtte ut av hotellet 1200 så no sit eg bare å venter på gardarmoen airport:-) går alt som det skal er eg i NZ 1500 på lørdag,med pitstopp i frankfurt,dubai og sydney. Gleder meg til å kome fram:-)

Advertisement



23rd September 2010

god tur ingrid, jeg tenker masse på deg! håper vi møtes i asia i vinter! Klem

Tot: 0.077s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 41; dbt: 0.0504s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb