Siste dager i Noreg


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Eastern Norway » Oslo
September 22nd 2010
Published: September 22nd 2010
Edit Blog Post

Siste dag i Valle tilbrakte eg på heia for å leite etter desse ulldottane som me så gjerne vil få heimte, fangst vart det, men kunne vore fleire....
Ellers fekk eg seie hade til noken av mine gode venner heime i dalen, før det bar over heia. Svoltne og tyste eg og Eivind kom til Bø, passa greit at Sandra var på jobb på naboen😊
Vidare bar det til Porsgrunn, men eg hadde jo ikkje sjekka buss, så det blei plutselig litt stress for å komme meg på bussen, men endte godt. Kom meg til Oslo, og vidare i senga hjå Sigrid og Silje i Gamlebyen.


Har hatt to fine dager i Oslos gater,har vore på slottet, operahuset, Karl Johan, Hasla i markveien, fengslet og i vigelandsparken med ho Ida, kan sei eg har sett det meste no😊
Flytta meg vidare til Ragnhild dei to siste nettane, som så hjartleg tok i mot meg og fekk sagt litt av kvart og hade til han Olav før eg må forlate mitt fedreland.

Er klar for avreise nedover til New Zealand, talast med!!




Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.048s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0306s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb