Frammeframme


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Auckland » Central
September 25th 2010
Published: September 25th 2010
Edit Blog Post

Hola hola

No har eg endelig kome meg vel fram etter jekla mange timer paa fly, godt er det og!!
Ingrn problemer paa heile turen, maatte bare sjekke skoa mine i Auckland, kunne jo hende eg hadde med meg munn og klovsjuke til landet, men det ha eg ikkje.
Er paa eit backpacker hostel i central Auckland, kan ikkje seie eg er missfornogd her, men maa vel ut aa befare omraadet imorgo den dag.

Var rett g slett saa kjip at eg la meg naar eg kom, men augo mine var saa torre at eg ikkje klarte aa sjaa, men no har eg vakna og ferdig dusja paa tidspunktet 01.00. Planen min naa er ut aa prove aa faa meg noe mat og deretter kome meg i seng igjen slik at eg kanskje kommer inn i ei real rutine...

Take care teddybears

Advertisement



25th September 2010

Hei
Så bra at du har kommet deg vel fram. :) Gleder meg til å høre mer om hvordan du har det på andre siden av kloden. Husker de måtte sjekke mine sko i USA, veldig deilig å ta av seg etter en del timer på fly, hehe. Kos deg en masse. Klem fra Bergen.
26th September 2010

Hola tilbake!
Godt å høyre at du omsider har kome greitt fram :) Send meg ei mld når du har fått tak i nytt nr. også må me talast meir på Skype ein dag.

Tot: 0.089s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0583s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb