Mt Eden og Queenstreet


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Auckland » Central
October 1st 2010
Published: October 1st 2010
Edit Blog Post

Anna and MariaAnna and MariaAnna and Maria

Her er mine to reisekompanjonger til mt. Eden, koselig aa finne noen istede for aa leike turist aleine heile tida:)
Paa sundag kom eg meg avgarde paa den forste og den siste utflukten min her i Auckland.
Det var meg, Anna (fransk) og Maria (tysk) som dro avgarde. Naar me hadde funne bussen 277, saa var det bare aa kome seg av garde, alt gjekk paa skinner til me maatte av bussen....
I eit ganske saa fint og fancy kryss blei me dumpa av, deretter var det store sporsmaalet om kor me sille gange, oa opp vart det😊
Kom oss opp paa toppen, studera i ti minutter og deretter gaa ned att, var veldig fint, men er da maate paa kor lenge ein kan vere der:p

Deretter gjekk dagane ganske saa fort med kun trasking rundt i Queen st, fram og til bake for aa soke jobb og henge paa hostellet.
Det har blitt veldig mye henging paa hostellet, vaske litt toy og lage litt mat. Alltid festelig aa bare snakke med tilfeldige folk fra over heile verda, men man kan ikkje kome seg vekk fraa tyskere som bare er overalt....
Ein kveld eg laga meg mat traff eg plutselig ein danske som hadde vert paa Hovden x antall gonger, saa var litt sjov aa kunne tale litt morsmaal...
Queen streetQueen streetQueen street

Her kunne man finne alt og ingenting, sikkert ein kul gate, men er dritt lei den, time to move

Var paa ein pub ihop med ein heil gjeng fra hostellet, det er ikkje saa dyrt aa drikke her nede saa blei noen ol, men er jo slik ein veloppdragen jentunge saa kom meg i seng til eit greit tidspunkt😊
Fikk meg og jobb nede paa soroya, saa skal busse meg nedover der paa lordag, maatte vere i Queenstown innen onsdag 13 saa skal nok ha noen stopovers her og der.

Torsdag var det gratis pizza og bingo i baren nede paa hostellet, og er man backpacker takker man ikkje neitakk til det, saa blei der den kvelden, men vart ingen gevinst for ein uskyldig liten nordmann.

Idag 1 okt var eg en tur rundt i litt andre gater enn Queen saa fekk se litt av kvart. Ein hobby eg ikkje har brukt saa veldig mye heime er det aa bare finne seg ein tilfeldig benk og bare sitte der i noen timer, gratis underholdning kaller man det!!

Ellers skal eg bli litt flinkere til aa oppdatere satser eg paa, men det faar naa tida vise..

Sweet as


Additional photos below
Photos: 12, Displayed: 12


Advertisement

Queen streetQueen street
Queen street

Den var ganske lang saa ville man ha litt tidsfordriv kunne man bruke det her:)
Fancy mt EdenFancy mt Eden
Fancy mt Eden

Midt i krysset vi hoppet av, det var ganske saa lekkert og mange slike hus oppover. Det er nok her sossene bur, hoho
On the topOn the top
On the top

Var utrulig kult aa sjaa:)
Sjefen sjolvSjefen sjolv
Sjefen sjolv

Her har eg krabba meg opp dei 5 minutta det tok aa komme til toppen:)
ReisekompanjonerReisekompanjoner
Reisekompanjoner

Maria, Ingrid og Anna
BruktforretningBruktforretning
Bruktforretning

Paa min lille utflukt paa fredag stoppa eg innom denne bua, var mykje vene kjoler
Up and downUp and down
Up and down

Alle gatene i Auckland er opp og ned, det er fordi det er mange vulkaner under byen, eg trur det er derfor hvertfall:)
Sky centerSky center
Sky center

Mangemange meter opp der, shit!!
HarborHarbor
Harbor

Ganske saa fint, med kafeer og resaturanter
My benkMy benk
My benk

Satt her og aat is og glodde paa folk, my new hobby!!


Tot: 0.04s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0206s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb