Queen street

Den var ganske lang saa ville man ha litt tidsfordriv kunne man bruke det her:)
Mt Eden og Queenstreet

October 1st 2010
Paa sundag kom eg meg avgarde paa den forste og den siste utflukten min her i Auckland. Det var meg, Anna (fransk) og Maria (tysk) som dro avgarde. Naar me hadde funne bussen 277, saa var det bare aa kome seg av garde, alt gjekk paa skinner til me maatte av bussen.... I eit ganske saa fint og fancy kryss blei me dumpa av, deretter var det store sporsmaalet om kor me sille gange, oa opp vart det: ... read more
Oceania » New Zealand » North Island » Auckland » Central

New Zealand Flag The Polynesian Maori reached New Zealand in about A.D. 800. In 1840, their chieftains entered into a compact with Britain, the Treaty of Waitangi, in which they ceded sovereignty to Queen Victoria while retaining territorial rights. In that same year... ... read more
Tot: 0.05s; Tpl: 0.004s; cc: 4; qc: 27; dbt: 0.03s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb