BUDVA BAR


Advertisement
Europe » Montenegro » Budva
June 13th 2012
Published: January 14th 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

HERCEGNOVI-BUDVA


Geo: 42.2879, 18.8394

GÜN 07 GÜNLERDEN ÇARŞAMBA:
Kampa döndüm….

Ağaçların altı çok güzel esiyor..
Notlarımı toparladım..
Hava şurup…
Akşam üstü şehre gitmeğe karar verdim..
Bu kez tam kampın karşısındaki parka
daldım..
Uykudan yeni uyanmışım mahmurluğu henüz atamadım.
Sahile kolayca ulaşılıyor..
Oradan tee limana kadar yürüdüm.
Bir banka oturup denizi ve tekneleri seyrediyorum ..
Bir taraftan akşama ne yiyeceğimi kestirmeye çalışıyorum..
Eski şehrin Liman çıkışında, surların dışında güzel bir restoran buldum.
Nedense bu tür seyahatlerde insan mutlaka bir ev yemeği arıyor.
Ben bir çorba ısmarladım.
Ardından siyah Risotto'yu denedim.
Çok güzel yapmışlar…
Hesaplar bize göre çok uygun geliyor haberiniz olsun…
Meydanda yerel folklor ekipleri turistlere gösteriler sunuyor…
biraz oralarda oyalandım..
Sahilden dönerken, devasa Disco ların faaliyete geçtiklerini görüyorum…
Saat daha erken ama şimdiden dolmaya başlamış.
Çılgın “direk” kadınları çalkalıyor da çalkalıyor ama fazla meraklıları yok doğrusu…
Emekler boşa gidiyor adeta...
Budva,aile gezileri için ucuz sayılabilecek bir eğlence kenti..
Çocuklar gelişme çağında ise rahatlıkla kurtlarını dökebilecekleri her türlü ortam var..
Kemerburgaz, tanımlamamda yanılmamışım
Çocuk arabaları milyon ….
Savaş sonrası nufus patlaması herhalde
Arada, Motosikletlilere özel hava yaptıkları kulüpler boy gösteriyor ama o kadar
motosiklet te yok hani…
Renk cümbüşü içinde biraz daha oyalanıp, yürüyerek kampıma döndüm..
Kamp bu cümbüşten yeteri kadar uzakta ve sessiz…hemen yattım..
Meraklısı için Herceg Novi-Budva yol Videosu yardımcı olabilir.

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:


Yol videosu :


GÜNÜN ÖZETİ

GÜN KM: 124 KUMULATIF KM:1496

ORT HIZ: 45

MAX HIZ: 70

TOPLAM SAAT:

SÜRÜŞ SAAT : 2:10

YAKIT E/Lt : 1.3


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.445s; Tpl: 0.012s; cc: 15; qc: 51; dbt: 0.1723s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb