SOLITUDO UCMUS


Advertisement
Croatia's flag
Europe » Croatia » Dalmatia » Dubrovnik
June 14th 2012
Published: January 14th 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

BUDVA-DUBROVNIK


Geo: 42.6537, 18.0948

GÜN 08 GÜNLERDEN PERŞEMBE:

Sabah bermutad erken uyandım ...
ama kaç para ? Vasil kardeşimizin kalkmasını bekleyeceğiz.
Vasilin 2 adet canavardan bozma çocuğu var
ama onlar bile henüz kalkmamışlar..
Kahvaltımı yaptım…
önce canavarlar uyandı
Ardından Vasil sökün etti.
Paramı ödedim ve yola çıktım..
Kotor körfezi kıyıları gerçekten çok güzel manzaralar sunuyor insana…
Tavsiye ediyorum …bunu yapalım listesine katınız…
İleride bir yerde deniz kıyısında güzel bir cafeye oturdum.
Deniz dediğime bakmayınız bayağı göl gibi…
Kahvemi içtim ve durup dururken çok keyiflendim…
Yola devam ederek Montenegro'yu bitirdik..
Gümrükteki çocuklar Türkçe "güle güle " dediler..
Hırvat kapısında kuyruk var..
Sıram gelince evrakı verdim..sorun yok…
Ne var ki "Dangalak" abi ehliyet içindeki egzos emisyon puluna takıldı..
5 dk falan inceledi..
Ordan baktı burdan baktı..
Dangalaklığı belli olmasın diye soru da sormuyor..
ben de tık yok
..için için neşeleniyorum..
Sabırla dangalaklığını tescil etmesini bekliyorum
15-20 kadar gümrükçü dolaşıyor ortalıkta …
Birisi seyirtti elinle "nereye" işareti yaptı
“Kamp" dedim…
Meğerse sihirli geçiş password'ü bu imiş ..
Hemen telaşlı telaşlı “geç" dedi…
Halbuki herkesi bayağı arıyorlar …
beni, aracın kapısını bile açmadan geçirdiler…
Oradan tekrar deniz kıyısına vardım.
Adriyatik başımı alıyor ..
manzaradan manzaraya geçiyorum.
Dedim ya Sevgili eşim Ayşe ile buraları ,biz yıllar önce harmanlamıştık .
Ne var ki şimdi daha çok keyif alıyorum.
Belki o dönemde ki yol kalitesi, başka yerlere yoğunlaşmamıza olanak vermiyordu..
Bir süre sonra Dubrovnik'e vardım .
Şehir içinde hiç oyalanmadan MIO 'ya teslim olarak Solitude kampına yöneldim.
MIO ya bravo …
Yolları hayal meyal hatırlıyorum ama trafik yoğunluğu nedeniyle bazı yollar tek yön olmuş…
MIO (GPS) aslan gibi götürdü beni..
Giriş işlemlerini tamamlayıp yerime geçtim..
Kardeşim O Solitude gitmiş yerine devasa bir tesis …yok Complex gelmiş..
Bu da bende bayağı kompleks yaptı…
Kampın marketine uğrayıp biraz alışveriş yaptım..
Market denince aklınıza bakkaliye falan gelmesin…
koca bir alış veriş caddesi yapmışlar..
Aklım uçuyor ..
Fiyatlara alışamadım …
bir Euro = 74 Kuna..
Öğlen için ıvır zıvır alışveriş yaptım 10 E yu hemen geçti..
Yemekten sonra etrafı bir kolaçan edeyim dedim.
Kamp alanının içine 3-4 lux turistik hotel yapmışlar..
Alış veriş merkezleri inşa etmişler..
ağzım açık kaldı..
Nerede benim Ayşecikle huzur dolu günler geçirdiğim Solitude… nerede bu ?
Alış veriş merkezinden kendime çakma bir Croc aldım ..
Benimkilerin tabanı gitmiş sulu zeminlerde kızak gibi kayıyor..
Çin hesabına göre benim ayak 44 olmuş …
yok daha neler ?
Oradan anılarımı tazelemek üzere plaja gittim..
Denizin kalitesi tatsız ama esintisi çok güzel..
Ayşeciğimle günlerim film şeridi gibi geçiyor…
Oradan yerime döndüm ..
Masamı ağaçların altına kurdum..
Kampın her yerinde Wi –Fi çalışıyor …
Neler oluyor hayatta ?
Yok boyle dans !!!
Saat 17.00 gibi toparlandım.
Otobüs durağı anasının nikahında.
Sıcakta ve yokuş…. çekilmiyor
Ayşe olsaydı Dubrovnik başlamadan bittiydi..
Otobüs geldi ben bir 10 luk tokaladım …
Meğerse 15 kuna imiş..
2 dakikalık yol 2 Euro …vay vay vay !!!
Dakikası 1 E 'ya geliyor…
Şehirde şiddetli Hırvat-İtalya maçı deliliği esiyor..
Kırmızı –beyaz Damasız hiçbir şey yok..
Para bozdurucuları, tuttukları körlerin paralarını bozuyorlar..
eski tekniklere başvurarak ana caddeden biraz ayrıldım..
herifin biri kemiksiz ( işlem yüzdesi hariç )7,39 verdi.
Biraz para bozdum.
Maçı ,oldukça fanatik bir yığılmanın olduğu bir meydanda izlemeğe karar verdim.
İskemle kapınca bira ısmarladım..
1 bira 8 Euro…
aloooo ne oluyor .what' s going on man ?
Ayşecik le üç on paraya keyifler yaptığımız günler çok gerilerde kalmış anlaşılan
Bu sıcak soğuk farkına kolay alışamıyacağım…
Maçtan sonra biraz daha dolanıp sahilde çok hoş bir lokanta buldum.
Midyemi biralarla süsledim…
Çok efendi bir hesap geldi..buna da şaşırdım.
Bir türlü kur ayarım tutmuyor ...
Saat erken ama erken döneyim dedim.
Ağaçların altında biraz daha internet yapıp yattım..
Daha buradayız ..
Yarın biraz Dubrovnik hakkında bilgi veririm.
Kampı merak edenlere Solitude videosu,
Kenti merak edenlere Dubrovnik Videosu yardımcı olabilir
bir de kolaylık olsun diye You tube a iki Clip koydum...birisi Dubrovnik
izlenimlerim hakkında...diğeri de Solitude camp'ı hakkında
hepsi aşağıda emrinizde...


Solitude Camp clip' i


Budva -Dobrovnik Yol Videosu :


Dubrovnik Camp Solitudo videosu :


Dubrovnik şehri videosu:



şimdi hava durumu :
http://weathersticker.wunderground.com/weathersticker/sunandmoon_metric/language/turkish/global/stations/14474.gif






GÜNÜN ÖZETİ

GÜN KM: 119 KUMULATIF KM: 1615

ORT HIZ: 43

MAX HIZ: 120

TOPLAM SAAT:

SÜRÜŞ SAAT :2.45

YAKIT E/Lt :

Advertisement



Tot: 0.31s; Tpl: 0.014s; cc: 8; qc: 43; dbt: 0.0383s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb