dag 4: overtrokken

Malta's flag
Europe » Malta » Malta » Valletta
April 15th 2011
Published: April 15th 2011

zoals de titel al zegt, hadden we vandaag wat minder goed weer.
enkele regendruppels kruisten daarom onze weg.

maar toch zijn we op pad gegaan. met de bus (waar we een half uur op hebben moeten wachten) gingen we naar Valetta!
maar natuurlijk, was de rechtstreekse bus te makkelijk en zijn we dus langs de kust gewandeld. toen we ondervonden dat de weg naar Valetta toch nog langer was dan de pa dacht (ik wist dat al van het begin en de rest wss ook, maar de pa wil altijd zelf zeker zijn...) besloten we toch maar om de bus te nemen naar deze immense winkelstad.

daar aangekomen, was het al kwart over etenstijd! dus op naar de bib!

u zult zich wel afvragen: euh! de bib?!

ja! de bib!
een soort van kantine waar ze toch een goei Maltees brooike hadden.

toen we buiten kwamen, was het aan het regenen, druppels ter grote van nen duim ofzo :p

omdat de bomma en bompa, de heuvels niet aankonden, besloten we op te splitsen.
en toen ons moeder en ons vader begonnen over kerken en burchten, zijn wij (ik en robin) toch ook maar opgesplitst.

vervolgens heb ik mijn Stephen King verzameling met 2 boeken uitgebreid (na lang twijfelen tussen een tiental boeken).

ook hebben ik en robin ons dan getrakteerd op ne mcflurry, want ne gewone kremgellas was veel te duur!en wij zijn opgevoed door de mama natuurlijk...

zo gingen we bekaf terug naar het hotel, aten we en zo zijn we weer aan het einde van dit dagelijks avontuur..

Groet!
stay tuned for the next episode of the family De Vree - Van Hees

ps: this hier karaoke en robin zit te broeden op een liedje om te zingen, dus we laten het nu bij een cliffhanger!

Tot: 0.057s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 31; dbt: 0.0283s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb