Lotyssko - suhrn, naklady


Advertisement
Latvia's flag
Europe » Latvia
December 3rd 2018
Published: December 4th 2018
Edit Blog Post

Nuz sem som siel len kvoli stretku so singapurcankou, ktoru som stretol v koreii (par hodin).

Vedel som,ze je trosku nestandartna aziatka ale ,ze je to az taka vulgarna, manipulativna picka som veru necakal.

Hej isol som sem hlavne s tym, ze na ubytku nieco bude. Naznaky boli velmi jasne, zaplatila privat izbu, pred stretkom rozne dvojzmyselne a neskor aj priame whatsup spravy.

Nuz nakonec nic nebolo (cervena) ale pochybujem, ze by aj nieco bolo. Vid zapisok s ukrajincom.

Chlastaca tez zadna nebola. Uplne slaba vydrz singapurcanky.

CS stretko onicom, nic mi to nedalo.

Potesila akurat genialna cs s manzelom co vybavila sing. Fakt klobuk dole pred tyma ludmi, prava slovanska pohostinost.

RIGA

z mesta som videl iba cast, no i tak sa mi toto mesto lubi. Velmi pekna architektura, fajn bary, dostupne jedlo v lido restike. Odporucam na vikendove odreagovanie

ubytko

hostel riga - fajn cisty hostel, recepcne az na jednu suku v pohode. umiestnenie genalne, prakticky hned pri stanici. odporucam

SIGOLDA

onicom mestecko, hlavne v zime. Mozno je tu fajn hrad ale to neviem posudit, nebol som

ORGES

fajn sprijemnenie ale v skutku je to len obycajny les, ktorych mame na svk kopu. Ziadny kopec, iba rozhladna. neoplati sa. Teda mozno sa oplati v zime ak clovek bezkuje, su tu rozne trate.



NAKLADY (nie uplne,bo som isto dost zabudol ked sa pilo)

Lotyssko (ryanair charleroi - riga 16,51€) - 3dni

Doprava : 9,7€
Jedlo : 104,13€ (dost alkoholu)
Ubytko : 1
Vstupy : 1,5€
Ostatne : 6,77€

Spolu : = 16,51€ (let) + 123,1€= cca 140€

Advertisement



Tot: 0.142s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 29; dbt: 0.0728s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb