303.den - riga


Advertisement
Latvia's flag
Europe » Latvia » Riga Region » Riga
November 27th 2018
Published: December 3rd 2018
Edit Blog Post

Vcera sing zabudla, ze si zabudla na hosteli v kufri spodok pyzama na spanie, tak spala v nohavickach a bola obalena uterakom.

Cs uz doma neni ale je tu jej manzel.

Na ranajky cierny chleba s fajn syrovou domacou natierkou. To zapite domacim jablkovym dzusom.

Tuto sezonu bola dost velka uroda jablk, vylisovali si az 200l dzusu.

Princip rovnaky ako lisovanie hrozna. Na obrazkoch dokonca aj rovnaky pres ako na svk.

Manzel inak velmi vzdelany a dost mudry.

Mi vysvetloval, ze elekroauto sa mu neoplati kupit.

Za prve drahe, za druhe vystavba domacej nabijicej stanici tez draha a za tretie neda sa to dat vsade nabijat a slabucky dojazd aut.

Povodne sme mali ist na vlak okolo 10.00, no nakonec vdaka suchtaniu sa sing sme sli az na 13.00

Po jedle nas manzel zobral do lesa orges zilie kalni, kde sme sa vystverali na rozhladnu zilo kalnu skatu tornis.

Les pekne zasnezeny, sing z neho vo vytrzeny.

No sla jak posrana, nema velke skusenosti s chodenim po snehu a furt si myslela, ze sa skydne.

V lese kopa bezkarskych chodnikov. Vsetko to projektoval a zastresoval manzel cs, vratane vysokej drevennej rozhladne.

Ta sa tu stavala bez pomoci modernych mechanizmov.

Z rozhladne super vyhlad na okolity les, v pozadi riga.

Sing sla aj po schodoch ako slimak, stale sa bala, ze sa smykne.

Z vrchu sme skusali trafit smetiek snehovou gulou ale nikomu sa to nepodarilo.

Sing moc nevedela spravit snehovu gulu. Bolo zabavne ju sledovat a potom skuvinila ako jej mrznu ruky.

Po super vylete zasnezenim lesom, sme vylozeni na vlakovej stanici ikskile.

Manzel mal uz podla mna dost velke nervy na nas i ked to neukazoval.

Ako som pisal povodne, sme si mali dat len kolecko okolo domu, jasne sme povedali kedy nas maju vyviest na stanicu. No sing sa neuveritelne suchtala a sama sa rozhodla, ze pojdeme na neskorsi vlak, oznamila to manzelovy asi pol hodinu pred odchodom vlaku.

Nuz tak dalsi vlak sme tez nestihli, bo sing nevie chodit po snehu.

Stihli sme az 3vlak a aj to este sing rozmyslal, ze podme az na 4vlak. To sa mi podarilo jej vyhovorit.

Kupa listka a hladanie wc.

V prvej kaviarnicke nic, tak no toilete no busines.

V obchodiku sa zadari.

Davam si teple kakao a sing zmrzlinu, vonku tusim -5c.

Jasne, ze sa zababre od nej, servitky nemame, tak jej radim nech si umyje ruky v snehu. Posluchne a potom je nasrana co som jej to poradil, bo jej idu odpadnut od zimy prsty. Inak ziadna extra zima, ja som chytal sneh a pohodicka.

Vlak prichadza, dnu lavice ala ukrajina ale nastastie nie drevenne.

Listok nam tetuka necvakla. Vlak mal tri vozne a vyzera to, ze v kazdok vozne bola jedna sprievodcicka.

V rige na zel.stanici idem prvy krat testovat tackaren lido.

Mne sa lubilo ale sing nie.

Clovek si zoberie tacku a postupne si vybere z mnozstva chutovo dobreho jedla.

Pivo alebo kvas si capuje sam.

Platba kartou ziadny problem.

Napraskany smer hostel kde fasujeme inu izbu ale ta je mensia, tak dostavame nasu povodnu.

Dnes sing nasla dake cs stretko. Miesto je v skyline bare.

To hned hovorim, ze tam to bude drahe t.j. kuknem a idem hajde. Sing suhlasi.

Opat suchtanie sing a neprichadzame nacas (ale tu to nevadilo).

Ako uz ma fakt zacina srat to lahkovazne zmyslanie sing co si mysli, ze kazdy sa jej prisposobi v case.

Hore do restiky ideme vonkajsim vytahom.

Paradny vyhlad na mesto z vysky.

V bare vacsina zahojeny rusi.

Caka nas tu z cs rus (55 organizator) a cs turek (do 30).

Po kuknuti cenniku ma hned prechadza chut.

Nakonec si objednava len sing, my ostatny nic.

2hodiny cakania na inych ludi. Uplne strateny cas. Sing hovorila, ze sa ide chlastat. No tu to vyzeralo iba na recnicky kruzok.

Rus bol divny, neskor dosla ukrajinka so synom. On ang nevedel.

Prakticky s nikym nekomunikoval, este aj objednavku najskor povedal mame a ta ju zopakovalo obsluhe.

Sing furt vypisovala s niekym na whatsupe.

Prichadza cs ukrajinec.

Nasa zachrana, po zbytocnych 2hod odchadzame ja, sing, turek a ukrajinec.

Vonku dost husto snezi.

Parkujeme do dakeho fajn baru.

Testujem dve piva, nic moc. Sing nam objednava kolo vodky.

Ta po jednom cidery a balentanske na srot. No pred cca troma hodinami este mala vodku.

Tak ako fakt nevim co si toto divca predstavovalo pod pojmom ist chlastat ked je uz po tomto vybavena.

To vyuziva ukrajinec a je k nej stale blizsie a blizsie.

Presun na jedlo do japonskej restiky, kde si davam pizzu.

Chcel som bento ale to nemali a susi mi moc nechuti.

Tu sa zblizovanie sing a ukra zvacsuje. Ona totalne mimo, on ju hladi medzi nohami, vesia sa na nho.

Opustame restiku, vravim turkovy, ze ja to balim, bo i tak tito za chvilu pojdu na izbu k ukrajincovy (zrejme mu cervena nevadi, resp o tom este nevi).

Tak sa teda odpajam, sing vyplasena ako sa dostane na izbu.

Na izbe potesil mini pokec s lenkou. Ta uz je v mojej top krajine, na taiwane.

Cca za pol hodinku pise sing, ze pokracuju v chlastani s turk a ukraj.

Nereagujem na to.

Okolo 1.30 mi zas pipa mobil, ze furt chlastaju (nevim co ona moze chlastat). Tak reku jak je to mozne, sak si isla s ukrj trtkat. Vraj nie.

Po chvili prichadza na izbu, ja pokracujem v spanku.

Ako fakt takto som si dnesnu chlastacku neprestavoval. Prakticky som ani nic nevypil.

A tez nechap o co islo sing. Furt na mobile zhanala novych a novych ludi len nech idu s nama von.

A to s ukrajincom tez bola dobra picovina.

Rano potom nechapala preco ju ukrajinec zablokoval na wharsupe a ostatnych soc.sietach.

Sa mu ani necudujem, dovi co mu vsetko vypisovala, on dosol na hotovu vec, potom sa obchytkavali a ked mala ist k nemu na izbu poslala ho doprdele. Pocitam, ze potom mu zas vypisovala, tak ju blokol.

Co len tak medzi recu vravela, dost ludi ju uz zablokovalo. Ja budem zrejme dalsi v poradi, ked mi zas zacne vypisovat kokotiny.

Foto

Riga
https://photos.app.goo.gl/dRwfu8jkZjdXvMGq8

Naklady :

Kakao, zmrzlina, masovy zavinok : 4.35€
2xvlak ikskile - riga : 2.10€
Polievka, zemiaky, salat, prso, pivo (lido restika) : 10.2€ (karta)
2xpivo : 5.3€
Pizza : 6€


Advertisement



Tot: 0.079s; Tpl: 0.013s; cc: 6; qc: 27; dbt: 0.0593s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb