BU KAÇINCI VENEDİK

Europe » Italy » Veneto » Venice
May 27th 2010
Published: November 24th 2014

GÜN 29 Günlerden Perşembe:

Nihayet ünlü A4 Venedik otobanına geçtik.Yol kaymak gibi Brescia- Bergamo-Verona-Padova vs yi takiben mestre ye ulaştık.
Bizim emektar kamp Mestre de .Emin olmak için dün yolu tekrar bakmıştım ama gerek kalmadı elimle koymuş gibi buldum .Yaklaşık 14:00 civarında tekrar venedik tekrar camping Jolly de idik.Hatta bir ara eski yerimize yerleşmeyi düşündük fakat önü çocuk parkı ve bazan veletler işin ucunu kaçırıyor diye karşı yere yerleştik.Bu arada kampa girmeden önce yakınındaki Metro market e daldık.Tüm işlerimizi hallettik .Malum ufak tefek hediyeler gerekiyor .Eve alınacaklar var vs vs .Hepsini yükledik ve kampa vardık.Bu kampta kaydımız var .Esasında Ayşe nin kaydı var fazla oyalanmadan giriş işini hallettik.
Yerlerde çok tüy ve polen var bunlar habire uçuşuyor.Demek ki bu mevsimde gelmenin böyle zorlukları var.Akşam üstü tezgahımız açıldı müzik karşıkı bardan geliyor.Mehtabımız oldukça güzel...Kamp çok kalabalık şehre yarın inmeğe karar verdik .Sarhoş olup yattık.

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:

Bugün yapılan km 304

Tot: 0.079s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 23; dbt: 0.0515s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb