LECCO YOLUNDA


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Lombardy » Lecco
May 27th 2010
Published: November 24th 2014
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

BELLAGIO-LECCO


Geo: 45.853, 9.39007

GÜN 29 Günlerden Perşembe
Nasılsa Lecco yolunu karine ile bulduk.
Yağmur bezdirecek kadar hızlı ve ısrarlı.
Göz gözü görmüyor.
Yol dağın kenarında adeta incecik bir patika.
Arabayı sürerken bir konsantrasyon patlaması yaşıyorum.
Bulutlar Alp dağlarının eteklerine inmiş .
Manzara bir taraftan muhteşem bir taraftan hayli ürkütücü.
Ayşe yine tedirginleşti.
Baktım arkama bir sürü araç takıldı ve yolun darlığı nedeniyle beni geçmeleri olanaksız.
Zaten maazallah birini önümüze geçirirsek ona tabi olmak mecburiyetindeyim.
Aldım başımı gidiyorum.
Yaklaşık 50 dakika sonra Lecco'ya vardım.
Lecco, İtalya'nın Lombardiya bölgesinde, Milano'ya 50 km uzaklıkta, Como gölünün doğu kısmında yer alan küçük bir şehirdir.
Ekonomisi daha çok endüstri üzerine kurulmuştur.
Politecnico di Milano Üniversitesi'nin Makine Mühendisliği, İnşaat Mühendisliği ve Mimarlık bölümlerinin bir kısmı da burada bulunmaktadır.
Nüfusu 2004 sayımına göre 46.477 kişidir
Bir hayli tatsız tuzsuz bir şehir haberiniz olsun ...



Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement



Tot: 0.093s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 30; dbt: 0.051s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb