TRASIMENO USTU PASSIGNANO


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Umbria » Passignano sul Trasimeno
May 9th 2014
Published: February 6th 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

ANCONA-PASSIGNANO


Geo: 43.1952, 12.1303

GÜN 09 GÜNLERDEN CUMA:

Ancona 'ya vardıktan sonra ,küçük bir durum muhakemesi sonunda, Passignano 'ya gitmeye karar verdik .

Passignano bizim daha önceki seyahatlerimizde kalmaktan çok mutlu olduğumuz bir yer ..
Trasimeno gölünün kıyısında yer alıyor ...
Oradaki kampımız "Kursaal", bal dök yala ödülünü almış bir kamp.
Yolumuzun üstünde Perugia ‘nın yanından süzülerek, kampımıza vardık .
Resepsiyonu aştıktan sonra, her yeri boş olan kampın korunaklı bir yerine park ettim. Millet daha güzel manzarası var diye, haliyle, hemen gölün kıyısına park ediyor..
Daha mevsimi değil, fakat, gölün tatlı suyu ,çok güzel sivrisinek yaptığı için biz kampçılığın ,“neyimize gerek” sayfası uyarınca korunaklı bir yeri seçtik..
Kursaal ,aynı zamanda çok havalı bir otel ve oldukça tanınmış bir lokantası var..
Biz, hemen lokantaya geçtik ..
Tıklım tıklım dolu ....bu nedenle bizi elimize bir kırmızı kadeh tutuşturarak girişte oturttular..
Az sonra bizi yerimize aldılar …
Harika bir yemeği bir şişe şarapla süsledik.
Keyifler yaptık ..
Buraya kadar araç sürmekle iyi bir karar vermişiz ..
Yemekten sonra Ayşe yatmaya gitti
Ben otelin lobisinde biraz internete takıldım ve bilahare araca döndüm ..

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:
Ancona -Passignano Clipi :







Passignano Kursaal videosu :







GÜN KM: 164

KUMULATIF KM: 958

ORT HIZ:61

MAX HIZ:

SÜRÜŞ SAAT :3:05

YOL HARCAMASI E:

YAKIT E/Lt :


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement



Tot: 0.549s; Tpl: 0.02s; cc: 17; qc: 49; dbt: 0.2058s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb