UFUKTA ITALYA ...


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Marche » Ancona
May 9th 2014
Published: February 6th 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

PATRAS-ANCONA


Geo: 43.6158, 13.5189

GÜN 09 GÜNLERDEN CUMA:

Gemimiz Hellenic Spirit dehşet…Gerçekten Helen ruhu taşıyor...
Saatinde sıraya girdik ve gemi tam saatinde 17:30 da kalktı.
Yerimiz çok güzel…
Elektrik te bulmuşuz..
Bilgisayarları bağladım..
Öldürsen kalkmam buradan ..
Akşam yemeğine bile ayrı ayrı gittik Ayşe ile…
Keyfimiz yerinde …hele yukarı çıkmadan önce kendimize iki adet ,küçük whisky şişesi ayarlamıştık..İki şişeyi devirdikten sonra uyku bastı…
İki şişeden sonra uyku basınca ben aşağıya yatmaya gittim.
Şimdiki gemilerde artık eskisi gibi değil ..
"Camping on Board" yani gemide kamp sistemi ile gece aracına dönüp yatabiliyorsun.
Bu niyetinizi bilet alırken belirttiğiniz taktirde, size hem rahat ulaşılacak bir yer, hem de hava alabileceğiniz bir yer veriyorlar..
Uyuya ,uyana sabahı ettim.
Sabah 07:30 da Ayşe'ciği dün akşam bıraktığım yerde buldum..
Pek uyumamış anlaşılan ..
Ayşe geminin alt katlarına gitmekten çekiniyor biraz da daralıyor ..o nedenle hiç ısrar etmiyorum..
Kahvaltımızı yaptıktan sonra tekrar beş yıldızlı yerime döndüm..
Tekrar bilgisayar devreye girdi .
Artık bu akşam kalacağımız yeri, varış saatimize göre saptayacağız .
Gemide benim gibi seyahat eden çok kampçı var …
Erkeklerin bir kısmı pratik olsun diye Capri pantolon giyiyor ..
Ayaklarda sandaletler veya parmak arası terlikler ..
O kadar sakil duruyor ki anlatamam..
kendimi ne kadar eğitmeğe çalışsam da, bu manzaralara bir türlü alışamıyacağım her halde..
Kadın olsam Vallaha zürriyetim kapanır..
Bir de etrafta enkaz çok ..
Kampçılık ölüyor mu ?diye şüphelere düşüyorum .
Acaba bu iş giderek bir emekli hobisi haline mi geldi ?
Bu nesil gidince arkası var mı ?
Gençler daha çok kredi kartı desteği ile "Resort" peşinde..
Kafam bunlara takılıyor …
Saatimizi bir saat ileri aldık ve saat 17:30 gibi Ancona'ya vardık ..
Sahile sorunsuz çıktık.
Polis ve gümrük bizimle ilgilenmedi ..
Küçük bir durum muhakemesi sonunda Passignano 'ya gitmeğe karar verdik .

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linkleri tıklamanız yeterli:

1- Ancona Clipimiz







2- Patras -Ancona videomuz :








GÜN KM:

KUMULATIF KM:

ORT HIZ:

MAX HIZ:

SÜRÜŞ SAAT :

YOL HARCAMASI E: 242

YAKIT E/Lt :1,30


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.213s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 38; dbt: 0.1606s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb