Blogs from Passignano sul Trasimeno, Umbria, Italy, Europe

Europe » Italy » Umbria » Passignano sul Trasimeno July 12th 2023

My meticulous and stringent planning didn’t exactly work on the clan today and I couldn’t get anyone to commit to any lake-based activities. And it’s unusual for me to say this, but just as well, cause honestly, the lake kind of sucked. Crystal clear and idyllic it was not. Murky and kind of wee-temperatured it was. After deciding it was too hot for biking to wineries, we thought a nice swim might be in order. Having (wisely) rejected the idea of boating, the others decided to embark on some SUPping and kayaking. We finally arrived at the shore, only to be underwhelmed by what was on offer - a silty smelly shoreline, green murky water and a dead fish floating by for good measure. We tried some kayaking and the girls went on the SUP but ... read more

Europe » Italy » Umbria » Passignano sul Trasimeno June 6th 2019

6/6/2019 – Lago Trasimeno Verplaatsing naar Passignano sul Trasimeno. Oud vissersdorpje aan het Trasimeno meer in Umbria, streek ten oosten van Toscane, land van Etruskische en Romeinse beschaving. Ook geboorteland van Annibal en San Francisco. Die van Assisi. De relatieve koelte van het meer is een aangename verandering. De camping waar we staan is 'ANWB Aanbevolen'. Dus NL sleurhutten zijn hier genoeg. De wasjes hangen aan de lijn. Wij nemen onze vuile was mee naar huis. We zullen zo onze geplande 3 rustdagen wel aangenaam volkrijgen.... read more
Passignano sul Trasimeno - Camping Kursaal

Europe » Italy » Umbria » Passignano sul Trasimeno May 9th 2014

Geo: 43.1952, 12.1303 GÜN 09 GÜNLERDEN CUMA: Ancona 'ya vardıktan sonra ,küçük bir durum muhakemesi sonunda, Passignano 'ya gitmeye karar verdik . Passignano bizim daha önceki seyahatlerimizde kalmaktan çok mutlu olduğumuz bir yer .. Trasimeno gölünün kıyısında yer alıyor ... Oradaki kampımız "Kursaal", bal dök yala ödülünü almış bir kamp. Yolumuzun üstünde Perugia ‘nın yanından süzülerek, kampımıza vardık . Resepsiyonu aştıktan sonra, her yeri boş olan kampın korunaklı bir yerine park ettim. Millet daha güzel manzarası var diye, haliyle, hemen gölün kıyısına park ediyor.. Daha mevsimi değil, fakat, gölün tatlı suyu ,çok güzel sivrisinek yaptığı için biz kampçılığın ,“neyimize gerek” sayfası uyarınca korunaklı bir yeri seçtik.. Kursaal ,aynı zamanda çok havalı bir otel ve oldukça tanınmış bir lokant... read more
PASSIGNANO
ANCONA-PASSIGNANO
PASSIGNANO GECELERI

Europe » Italy » Umbria » Passignano sul Trasimeno May 10th 2010

Geo: 43.1952, 12.1303 GÜN 12 Günlerden Pazartesi Sabah fix programı uyguladım . Yani erken kalktım. Yazılarımı toparladım. Hesapları işledim. Ayşecik öğlene doğru biraz keyifsiz kalktı. Bugün normal olarak programımız Perugia idi fakat Ayşe yi tatsız görünce programdan vazgeçip burada dinlenmeye karar verdik. Öğlen elimizdeki nevaleye yakın marketten aldığım takviyeleri ekledim. Yemekten sonra yağmur da başladığı için vurup kafayı yattık. Akşam üstü uyandım ve buraya çok yakın olan Passignano yu keşfe karar verdim. Küçük bir keşif sonunda güzel lokantalar saptadım ve tekrar kampa döndüm. Ayşeciği aldım ve tekrar çok yakın mesafede Pasignano ya döndük. Şahbazı parkettim. Göl kıyısında Luciano adlı bir lokantaya girdik. İçerisi bayağı kalabalı... read more
dekor gibi
biracı
heykelleri

Tot: 0.078s; Tpl: 0.004s; cc: 9; qc: 34; dbt: 0.0315s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb