BU KACINCI FIRENZE ?


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Tuscany » Florence
May 8th 2011
Published: December 29th 2014
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

Firenze


GUN 9 günlerden PAZAR

Yolda Nermin ( GPS ) ayıldı…
anlaşıldığı kadarı ile buraları hayal meyal hatırlıyor.
Ben hayata dönmesinin şerefine ona bir şans vermeğe karar verdim.
Firenze yolu rahat bir yol …buralarda kaybolacak hali yok..
Firenze'ye çok rahat vardık.
Adres olarak geçen yıldan beri hafızada kayıtlı olan Kampımızı işaretledim.
Bir sürü yere dalıp çıktı…bazı yolları kapamışlar …bazılarında zorunlu yan yollar kurmuşlar .
Her neyse...

Kampımızı biraz kulağı tersten göstererek buldu.
Meğersem hazret üst yoldan gidecekmiş.
Laf aramızda pek iyi etmiş zira aşağıdan tırmanan trafik felaket ...adım adım ilerliyorlar…
Anlaşılan tepedeki David heykelini ziyarete gidiyorlar.
Kampımız yine güzel fakat aynen Roma gibi kalabalık.
Yerimize yerleştik.
Yazılarımı yazdım …notlarımı düzenledim.
Rakı ile başlayıp , şaraba döndüm.
Güneş müthiş batıyor Firenze üzerinde…
İçimde bir huzur var...

Floransa için daha fazla bilgi isteyenler lütfen

2008 seyahatime bakınız lütfen :

http://www.travelpod.com/dashboard/entry/1/1272357017





GÜNÜN ÖZETİ

GÜN KM:345 KUMULATIF KM:2199

ORT HIZ:79

MAX HIZ:138

TOPLAM SAAT:5:45

SÜRÜŞ SAAT :4:20

YAKIT :1,39 E/Lt


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.096s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 26; dbt: 0.0591s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb