Dag 2: Onderweg Badenweiler - La Spezia

Italy's flag
Europe » Italy » Liguria » La Spezia
August 21st 2009
Published: September 26th 2009

Vanmorgen ‘uitgeslapen’ tot 7 uur om daarna stuk door het koele bos te wandelen met Wapper en Dino. Zij rennen erop los en wij moeten toch wel flink klimmen de heuvel op. Pfff en dat ’s ochtends vroeg terwijl we nog zo’n 600 km gaan rijden….
Na het ontbijt in het hotel gaan we weer op pad. Vertrek vanuit Badenweiler is om 9 uur, we hebben een tussenstop in de Zwitserse Alpen (we hebben de Gotthard pass genomen i.p.v. de tunnel) zodat Wapper en Dino even goed kunnen rennen (en uit een Alpenbeekje drinken, he Dino?) en dan is onze aankomst in La Spezia om 5 uur. En dan zitten er weer in Italie…
Inchecken in hotel Nella en dan met Wapper en Dino wandelen in het bos.
De hondjes op de hotelkamer gelaten en wij gaan een koel biertje drinken op het terras onder ons balkonnetje. Kunnen we meteen horen of ze weer gaan blaffen als we er niet bij zijn… en dat viel reuze mee… We hebben ze niet gehoord. Ze beginnen er aan te wennen, of ze zijn bekaf… 1 van de twee….
Na het biertje ook maar in het restaurant van het hotel gegeten, want ook wij zijn best moe en morgen weer op tijd op om het laatste stuk te rijden.

Tot: 0.156s; Tpl: 0.009s; cc: 14; qc: 66; dbt: 0.0774s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb