Dag 3: La Spezia - Villamagna, Agriturismo Diacceroni 2

Italy's flag
Europe » Italy » Tuscany » Volterra
August 22nd 2009
Published: September 26th 2009

Nadat Dick heeft gewandeld met Wapper en Dino in het bos en nadat Silvia de tassen heeft ingepakt, gaan we vandaag het laatste stuk rijden, van La Spezia naar Agriturismo Diacceroni 2, Villamagna, Volterra, waar we rond kwart over 11 aankomen.
Barry en Bianca zitten ons al op te wachten, want zij zijn hier al een week.
De auto uitladen, kamer 'inrichten' en even bijkomen van de 2,5 dag durende reis. Wapper en Dino natuurlijk een rondje lopen en wij een koel drankje.
De Agriturismo is mooi gelegen, op een heuvel met uitzicht op het typisch Toscaans landschap.
Als we bijgepraat zijn gaan we naar het zwembad om af te koelen.
Een wandeling met Wapper en Dino naar het lager gelegen meer staat ook op het programma (ok, Sil, dat moet je dus niet meer 's middags doen, want je weet het: als je heen naar beneden gaat, moet je terug OMHOOG.... Maar Wapper en Dino vonden het helemaal geweldig, even afkoelen in het 'modder'meer)
En 's avonds was er een welkomstdiner met de hele Agriturismo. Een hele tafel vol met eten en we hoefden alleen de drankjes af te rekenen... Dat is nog eens een welkom!

Tot: 0.133s; Tpl: 0.009s; cc: 14; qc: 67; dbt: 0.0646s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb