Suhrn - Zhodnotenie, naklady (madarsko)

Hungary's flag
Europe » Hungary
August 12th 2021
Published: September 11th 2021

tu ani neni co hodnotit, kedze sme tu boli len dve noci. Navstivili sme popularny margit sziged ostrov, ktory je genialny na relax. Nevynechali sme ani spievajucu fontanu na tomto ostrove, denne ale hlavne nocne predstavenie je uplne genialne.

S jedla sme skusili thajsku kuchynu a mexicku. Druha ma prijemne prekvapila.

Proste budapest odporucam na kratky vikendovy vylet, toto mesto ma stale co ponuknut a hlavne teraz ked su vsade covid restrikcie. Madarsko je bez zbytocnych ruskovych, testovych ci ockovacich buzeracii pre turistov. Tak hor sa do normalnej krajiny na dovolenku

ubytko

marmara hotel budapest - dvojlozko, private kupelka. Velmi dobra poloha hotela. Vsetko na urovni. Odporucam

vyslo ma to zhruba na 2 dni cca 60€

Vo dvojici sa cestuje inak ako u jednotlivca. Ubytko sme si na zaver chceli dopriat viac na urovni a jedlo sme nechceli domace ale nieco z ineho kontinentu, preto taka velka suma za dva dni.

Tot: 0.829s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.5484s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb