MASTIKA MASTIKA...


Advertisement
Greece's flag
Europe » Greece » South Aegean » Kos
September 29th 2012
Published: January 22nd 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

SYROS-KOS


Geo: 36.8975, 27.2862

GÜN 17 CUMARTESİ:
Sabah 06:30 da Kos'a vardık…

İskelede ,bir yön değerlendirmesi yaparak bir tarafa doğru yürüdük.
Bildiğiniz gibi Murphy yasalarına göre genellikle yanlış yönü seçersiniz..
Bu sefer nasılsa doğru yönü seçmişiz .
Ben bile hayret ettim..
Bodrum'a gidecek gemi arıyoruz ve aslında kendimizi saat 17:00 ye göre koşullandırdık.
Rum tekne ayakçısı, yolumuzu kesti ve 9:15 te bir sefer olduğunu belirtti.
Aslında ve nedense ,Türk teknesi ile gitmek istiyorsak ta ,bu kadar yaklaşmışken bir an
önce vatana dönmek fikri cazip geldi.
Kos daha önce çok geldiğimiz bir yer...
Tek sorunum, Mastika almak ....
Bunun için dükkanların açılmasını beklemem gerek.
Dükkanlar 9:00 da açılırsa planım yatar..
Ayşe'yi limanda bıraktım ve şehir içinde avara kasnak dolaşarak, dükkanların açılmasını
bekliyorum..
Allahtan 8:15 te biri açıldı ve Mastika şişelerime kavuştum..
Mastika'yı kahve ile içiyorum ve çok hoşuma gidiyor..
Tekneye bindik ..zamanında kalktı..
Gözlerim karşı sahilde …
Bir süre sonra direkteki Yunan bayrağı indi ve Türk bayrağı toka edildi..
Anlıyorum ki memlekete varmışız..
Yanımızdan neşeli bir turist motoru geçiyor..
Güverte, Serdar Ortaç'ın “üzecek adam çok” şarkısıyla yıkılıyor…
Kesinlikle Türkiye'deyiz..
Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:


Kos-Bodrum Videosu:





Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement



Tot: 0.121s; Tpl: 0.01s; cc: 15; qc: 31; dbt: 0.0856s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb