Endress+Hauser day 4

Europe » Germany
October 3rd 2006
Published: October 11th 2006

Τρίτη σήμερα. Αργία για την Γερμανία. Γιορτάζουν την ένωση των δύο Γερμανιών. Παρότι κοιμηθήκαμε αργά ξυπνήσαμε τουλάχιστον εγώ σαν πουλάκι. Το αποδίδω στο καταπληκτικό κλίμα που έχουν οι τοποθεσίες δίπλα στις Άλπεις. Μετά το πρωινό μας κάναμε check out από το ξενοδοχείο και αναχωρήσαμε με το λεωφορείο μας για το Schloss Neuschwanstein castle. Το παλάτι αυτό ήταν του Λουδοβίκου το Β’ και είναι αυτό που αντέγραψε ο Disney. Ανεβήκαμε με άμαξα με άλογα και μας ξενάγησαν μέσα στον πλούτο του και την χλιδή του. Το τοπίο είναι φανταστικό, μέσα και έξω από το παλάτι. Οι βασιλιάδες ξέρουν τι κάνουν. Μεσημεριανό φάγαμε σάντουιτς σε ένα από τα επτά πάρκινγκ της περιοχής και αυτό γιατί δεν θα προβαβαίναμε να φάμε κανονικά επειδή είχαμε ταξίδι 5 με 6 ωρών για το Weil am Rhein. Κάναμε μια στάση για καφέ στους καταρράχτες του Ρήνου. Ήταν η μοναδική μέρα που συναντήσαμε βροχή. Αλλά γι’ αυτό ήταν προετοιμασμένοι οι άνθρωποι της E+H που μας μοίρασαν ομπρέλες. Καταπληκτικό μέρος. Κουραστήκαμε λίγο από το μεγάλο ταξίδι. Περάσαμε λίγο από Αυστρία μέσο τούνελ. Στην διαδρομή αλλάξαμε περίπου 5 χορηγούς κινητής τηλεφωνίας. Φτάσαμε στο ξενοδοχείο Atlas γύρω στις 7:00 μμ. Ένα γρήγορο φρεσκάρισμα στο ξενοδοχείο και μετά μας πήγαν σε ένα οινοποιείο. Φυσούσε τρομερά. Δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα από την κατασκευή του κρασιού αλλά το φαγητό ήταν υπέροχο. Δοκιμάσαμε πολλά είδη κρασιού και στην αναχώρηση μας πήραμε και το δωράκι μας. Ένα μπουκάλι κρασί. Όταν γυρίσαμε στο ξενοδοχείο κανονίσαμε να βγούμε με τα παιδιά. Δεν θέλω να το θυμάμαι γιατί μου θυμίζει το ανέκδοτο με τον γάτο που ήθελε να μάθει στον γιό του να πηδάει και μετά από αρκετή ώρα νιαουρίσματος στα κεραμίδια ο μικρός γάτος λέει στον πατέρα του: «Πατέρα αρκετά γάμησα, λέω να γυρίσω σπίτι».

Tot: 0.16s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0634s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb