Stadsbezoek Berlijn

Germany's flag
Europe » Germany
May 31st 2010
Published: May 31st 2010

Na wat langer geslapen te hebben en een uitgebreid ontbijt, er dan toch maar voor gekozen op Berlijn per Rad te bezichtigen. Eerste richting een paleis aan de outskirts. Daar wat rondgereden en bij de uitgang stond er dan dat je niet mocht fietsen maar waar ik erin ben gegaan niet, typisch. Dan nog langs de zoo met oosterse ingang gepasseerd. Op de terugweg langs het Hauptbahnhof. Toen hoorde ik iets rammelen, er zat een vijsje van men lowrider los. Manueel vastgezet maar kwam atlijd terug los, dan maar eerst langs de hostel voor inbussleutels. Gelukkig dat dit niet met bepakking gebeurde. Op de toeristische dienst nog geïnformeerd waar ik restanten van de muur kon vinden en ook het beruchte Checkpoint Charlie. Het had wel iets, korte tijdreis. De restanten van de muur waren opgevuld met kleurrijke tekeningen. Bij terugkeer in de hostel al wat opgeruimd voor het vertrek. Men was was droog. Dan om de hoek wat kebab gaan eten. Dan in de lobby gesurft, ook al wat geïnformeerd voor men slaapplaats in Rusland. En ik kwam ook nog te weten dat er overstromingen zijn in Polen. Dat wordt nog wat!

Tot: 0.039s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0235s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb