Bonn

Published: August 1st 2015

BonnBonnBonn

Markt Plac
Z hotelu wyjechałyśmy o 10.43 autobusem do Koblenz. Następnie poszłyśmy na śniadanie ale tak na prawdę zjadłyśmy obiad. Usiadlysmy we wloskiej restauracji La Mamma. Ja miałam kotleta z frytkami i sałatką a Gloria miała sznycla z parmesamem i sałatką. Obiad minął w miłej atmosferze bo przez większość czasu przygrywał nam grajek uliczny. Ładnie grał.

Z Koblenz wzięłyśmy pociąg o 13.28 do Bonn bo autobusy tam nie jeżdżą. Następnie okazało się że mamy 4.5 km do hotelu. Wzięłyśmy autobus który podwiozł nas bardzo blisko bo niecały kilometr od tego miejsca.

Znalazłyśmy BaseCamp hotel. Jest to hangar w którym wstawiono wagon sypialny i przyczepy campingowe. Ceny nie są tanie ale też nie najdroższe. My miałyśmy zamówione miejsce w wagonie sypialnianym. Dostałyśmy klucz i poszłyśmy zobaczyć. Załamka. Tak maleńkiego miejsca do spania jeszcze nie miałyśmy. Ale ciekawe przeżycie muszę przyznać. Nie można było się tam ruszyć. Jak jedna stała to druga musiała siedzieć. Była to straszna klitka.

Wziełyśmy kąpiel i poszłyśmy zwiedzać Bonn. Nie miałyśmy jakiegokolwiek planu. Postanowiłyśmy iść wzdłuż Renu do centrum miasta. To było ponad 5 km ale czemu nie skoro i tak miałyśmy czas i nie miałyśmy żadnych planów. Droga szybko nam
BonnBonnBonn

BaseCamp - miejsce naszego noclegu
minęła. Usiadłyśmy w pierwszej knajpce jaka była po drodze. Zamówiłam sobie piwo i kawę mrożoną a Gloria lody. Było dobre. Poszłyśmy dalej poprzez park aż do starego miasta. Tutaj po prostu zagubiłyśmy się w uliczkach i wielu placach otoczonych restauracjami z ogródkami. Usiadłyśmy w restauracji Zum Gequetschten i zamówiłyśmy coś do zjedzenia.
W końcu dochodziła 22 i postanowiłyśmy wracać tą samą drogą którą przyszłyśmy. Czyli piechotą wzdłuż Renu.
Było grubo po 22-ej a tam było pełno ludzi którzy ciągle biegali i jeździli na rowerach po sciezkach rowerowych. To było zaskakujące.
W hotelu byłyśmy przed północą.

Sztuka uliczna

Stadtgarten- Park z pomnikiem Beethoven'a

Rzeka Ren z widokiem na Post Toweer

Ren o zachodzie słońca

Most Kennedy'ego - (Kennedy Bridge)

St Remigius kościół katolicki

St Remigius kościół katolicki - wnętrze

Galeria

Bonn Minster - kościół katolicki wybudowany pomiędzy XI a XIII wiekiem, jeden z najstarszych w Niemchech

Bonn Minster

Tot: 0.081s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 28; dbt: 0.0606s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb