LA COURONNE 'DA MEHTABA CIKARDIK


Advertisement
Published: December 30th 2014
Edit Blog Post

Geo: 43.3333, 5.05

GUN 20 Gunlerden PERŞEMBE
La Couronne'a döndüm.
Alışmış kudurmuştan beterdir...
Bu akşam tekrar dolunaya karşı rakı yapmaya karar verdik...
Önce çarşı'ya gittim ..tek marketinden alış verişimi başarıyla yaptım..takviye olsun diye bir de pizza yaptırdım.
Karanlık çökünce soframızı donattık...
Bu Couronne denilen yeri bulduğuma, çok seviniyorum.
Bir daha buralara gelsem yine burada kalmayı yeğlerim.
Marsilya ya ,Arles,e, ve benzeri Provence yerleşim yerlerine çok yakın..
Deniz kıyısı ve manzarası muhteşem..
Martigues yerine, burasını bin defa tercih ederim...
TSM +Y.RAKI+DOLUNAY = harika bir gece ...
sonra cumba yatak...

La Couronne ' a dair tüm günlerin karması olan bir video hazırladım..
İzlerseniz ,aşağıda , durup duruyor...


GÜNÜN ÖZETİ

GÜN KM:176 KUMULATIF KM:3391

ORT HIZ:58


MAX HIZ:130

TOPLAM SAAT:3:40

SÜRÜŞ SAAT : 3:00

YAKIT :1,27 E/Lt

Advertisement



Tot: 0.062s; Tpl: 0.009s; cc: 15; qc: 24; dbt: 0.0346s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb