MISTRAL


Advertisement
France's flag
Europe » France » Languedoc-Roussillon
May 22nd 2011
Published: January 5th 2015
Edit Blog Post

Geo: 42.7875, 3.03694

GÜN 23 Günlerden PAZAR
Narbonne dönüşü ,güzel bir havuz yapalım dedik..
Çok iyi geldi..çıkışında kafeye kuruldum.
Biramı söyledim..
Keyifler gıcır..
İnternet alemine akalım dedik..bağlantı inletiyor ..
Vazgeçtim..
Ayşe'nin de, benim de mide durumumuz pek parlak değil..
Öğlen yediklerimiz bizi rahatsız etti..
Oğlum sen bir garip Türk'sün
Senin neyine safranlı balık ?
Rüzgar delirdi ...
Dediler ya bu Mistral 3 günlük potlar halinde götürüyor işi...
Datça yı hatırladım ama bu rüzgar boğuyor insanı ...
Datça nın rüzgarına kurban olsunlar...
Biraderim Turhan aradı FB şampiyon olmuş...
Çok sevindim..ben söylemiştim'ciler vardır..
Utanıyorum fakat hasta FB li damada gerçekten söylemiştim..
Mide sıkıntılarımız yüzünden gece sönük geçiyor ...
Ocağa bir iki odun atıverdim..
Votka takviyesi yanında Türk müziği ...
Ortalık derhal güzelleşti..
geç saatte yatalım dedik..
Yarın yol var ...
Üstelik yarın Fransa'yı terkediyoruz ..


GÜNÜN ÖZETİ

GÜN KM:145 KUMULATIF KM:3862

ORT HIZ:61


MAX HIZ:104

TOPLAM SAAT:3:40

SÜRÜŞ SAAT : 2:20

YAKIT :


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.087s; Tpl: 0.008s; cc: 13; qc: 29; dbt: 0.0432s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb