1.den - presun letisko vieden


Advertisement
Austria's flag
Europe » Austria » Vienna
July 5th 2020
Published: July 6th 2020
Edit Blog Post

Pesibusom si to mierim na zel.stanicu sered.

Vlak ma meskanie 15min, no nikto to neohlasuje.

Smer tt.

I pripoj ma meskanie, tak v pohode stihnuty prestup.

Je nedela, cakal som narvanu supravu z vychodu na zapad, no su uz prazdniny, tak pohodicka.

Usadzam sa do detskeho kupe. Dvere polepene roznymi zvieratami.

V kupecku ma jeden chalan masku, druhy nema. Tak si nedavam ani ja, nemal som ani cestou zo serede.

Na hlavnej stanici, vykvetu svk sa nezdrziavam a idem si pesibusom na bus stanicu nivy.

Casu mam akurat, vonku uz prijemne vecerne pocasie.

Park na namesti slobody prave polievaju.

Striekace su mudro nastavene na chodnik, tak to prebieham a uz som mokry.

V okoli bus stanice stale prebieha vystavba.

Mensie zmatkovanie, otazka na sbs pri twin city ci idem spravne, je tu samy plot a natahane pasky, a uz som na stanici.

Do busu vchadza cca 5ludi.

Jeden chalan ide priamo do viedne, no bus len na letisko. Nic to, odtial chyti vlak.

Listok kupovany u vodica stoji 10€ vs 5.9€ cez net.

Este jedna zastavka pod mostom snp, kde priskakuje party grupa, co ide tiez kombi letisko, vlak vieden.

V buse masky nema nik, iba vodic.

Potesila free balena voda.

Na dialnici mensia kolona, kedze ju rekonstruuju, prichadzam s 5min sekerou.

Smer terminal 3, odkial momentalne vsetko lieta.

Na letisku kopa ludi, co tu preckavaju noc. Rusky maju aj nemaju.

Na security som jediny, dnes uz nic neleti az zajtra rano o 600.

Dopijam vodu.

Samozrejme po pipaci si musim nasadit satku a vytiahnut z batoha tekutiny. Ako vzdy, kontrole sa nepozdavala moja pena na holenie.

Este ma chlapik upozornuje aby som nabuduce priehladny sacok vytiahol z batoha.

V rontgene mi vypadla prazdna flasa, tak to sekuritaci lovili.

Letimi to z G ale to by som musel ist este cez pasove, co je dost daleko, tak sa skladam pri branach F.

Tu tiez dost prespavajucich ludi.

Docapovavam vodu a lahinam si na velky gauc.

Natahujem kuklu, nech mi nesvieti svetlo do oci a pokus o spanok.


Advertisement



Tot: 0.565s; Tpl: 0.016s; cc: 10; qc: 44; dbt: 0.3102s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb