Chicken(bus) & Playa San Juan Del Sur

Published: January 21st 2009

... en jawel, deze ochtend alle twee opgestaan met een ambetant gevoel in onze buik. Ondanks dat, toch maar onze plannen van de dag aangehouden: de bus op richting Playa San Juan del Sur!!!
Na het ontbijt - dat de hele dag op onze maag heeft gelegen - richting de bushalte voor Rivas vertrokken om van daaruit naar San Juan te gaan voor een laatste dagje strand.
De busrit was niet zo tof! Nanna voelde zich al niet heel goed en dan kwamen der ook nog constant verkopers met eten voor haar neus hangen. Daarbij kwam ook nog dat de stoeltjes kloten zaten..*zucht* In Rivas hadden we gelukkig onmiddellijk de aansluiting naar San Juan. Een uurtje later zaten we in het stadje in een cafè om effe iets te drinken, ne plee op te zoeken en dan richting de playa...en wat voor een playa!!! Op het stand was bijna geen kat te zien, we hebben ons dan maar effe neergepoot en toen begrepen we waarom er niemand was! Bij de eerste windvlaag werden we bedolven onder t zand: in onze oren, ogen, kleren, bah bah bah... Het voelde net aan of ze onze rug aan het zandstralen waren. KingZ had zich niet ook nog lekker ingesmeerd dus dat bleef ook nog goed plakken.. Na een half uurtje hadden we genoeg van en hebben we onze spullen maar gepakt en terug richting de bus getaffeld om de terugreis - nog misselijker - in te zetten. Man, man, afgezien!!!! We waren alle twee content toen we terug in Granada waren. We zijn onmiddellijk naar het hotel gewandeld, gedouched en op bed gaan liggen.
Tegen de avond toch maar even gaan wandelen in het centrum en iets licht gaan eten...geen goed idee, allee voor KingZ toch niet want die heeft om middernacht een spurtje naar de plee kunnen doen. Hij voelde zich daarna wel beter...gelukkig ;-)
Dus al bij al, vandaag om en rond de 6u op de bus gezeten om een half uur op t strand te liggen! It was really worth it ;-)

San Juan del SurSan Juan del Sur
San Juan del Sur

Nanna blij...dat we gaan vertrekken!

Tot: 0.118s; Tpl: 0.024s; cc: 15; qc: 58; dbt: 0.0625s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb