KingZ Nanna's Guestbook

7th December 2010

Spectaculair! echt wel mooi daar! Het is zalig om jullie blog te volgen en ik kijk alweer uit naar de volgende! Geniet nog!
7th December 2010

Brrr...
Bijna kunst... echt een raar beeld. Dat ijs tegen die groene achter/voorgrond. Geweldig! Deed me effe denken aan Ice Age.. Geniet nog van jullie Argentijns avontuur en tot binnenkort x
5th December 2010

hè hè ......
da's echt wel om jaloers te worden, zorg ma da ge genoeg foto's hebt.... de enigste troost is dat 't daar ook ff koud was ;-) hier alles bij 't oude en druk druk druk en vandaag 'mottig' weer wiefke 'k heb u nog een mailtje op hotmail gedaan, als ge nog plaats hebt in uw rugzakske :-0 geniet er nog volle bak van!!!! dikke kus van de thuisblijvers :-xxxx
3rd December 2010

Zalig...
Hey meid, wat een dreamies, die foto's... Daar kan je niet anders dan van genieten hè! Hier is het een winterlandschap... heeft ook zijn charmes ... achter het raam ;) Geniet nog van Argentina en van je ventje... PS Ons Fien loopt overal langs op, achter het loopkarretje en aan twee handjes... het gaat hier vooruit en anders laat ze zich wel horen! Dikke kus...
30th November 2010

Hahaha, een gids die Fabrizio heet kan gewoon niet slecht zijn :)
29th November 2010

Leuk leuk dat we virtueel mee op huwelijksreis mogen! Ik kijk uit naar het lezen van jullie verslagen. Have fun under the sun, hier is het barkoud met lichte sneeuw
28th November 2010

joehoe! net de zelfde foto's!!!!! Alle geniet ervan daar! gr. Lieven en Cin
13th January 2009

ik wil zomer!
helaba travellers, alles kits blijkbaar? Stomme vraag ;) Hier is de dooi aan het inzetten, maar gelukkig krijg ik het al wat warmer bij het lezen van jullie reisverhalen. Klinkt zalig... Soms toch wat stressy, maar wat maakt het uit als het weer goed is en je baas niet in de buurt en de zon schijnt en het strand niet ver weg is en je niet moet poetsen en je kan genieten van dingen die hier super ver weg lijken... ik ben precies aan het klagen? Geniet er nog van, want hier in ons belgenlandje modderen we maar wat aan... tot binnenkort xxx
12th January 2009

amai men oren!
Amai, het is daar wel niet normaal schoon en die "pura vida" staat mij precies wel aan. Elk jaar vraag ik mij opnieuw af waarom dat ik niet ben meegekomen, ma volgend jaar ben ik er toch bij zene. Dat wil ik niet voor ene 3rde keer gemist hebben. grtz
7th January 2009

gelukkig hebben jullie PONCHO's!!!!!!!
7th January 2009

hadden jullie de nordic's mee?
4th January 2009

't is hier ma stil en leeg
't gaat u daar weer goed zo te zien, houen zo en volle bak genieten, want hier ist hennig koud en morgen 'back to school' jammer dat kingz z'n chocoladefontein niet meeheeft of kennen ze dat daar al? doe 't nog goed daar en zorg dat uw routekes op tijd uitgestippeld zijn hè (dacht dat dat hier al es omgegooid was.....?) 't amusement en dikke kus van de (stille en lege) blauwe kei
4th January 2009

Daar had ik gaarne bijgeweest in Watsi - BriBri! Hier is alles oké,maar koud! groetjes
2nd January 2009

Feliz Año Nuevo
Gelukkig Nieuwjaar!
From Blog: Feliz Año Nuevo
1st January 2009

Happy Newyear
Ne gelukkige nieuwjaar! Ik zie dat ge het daar alle 2 goed naar uw zin hebt aan de andere kant! hihi. Geniet er maar van, maar daar twijfel ik niet zo erg aan. Dikke kussen en breng mij aaaaalstublieeeeeeft wat warmte en zon mee??? plies? eh? ;-)
From Blog: Feliz Año Nuevo
14th March 2007

Whow super jaloers
Hey, als ik dat hier zo allemaal lees krijg ik de ook de kriebels. Ik heb dringend 3 weken verlof nodig om dit allemaal zelf eens te gaan bekijken. Amuzeer jullie, geniet ervan ....
10th March 2007

zaterdag
1ste werk KIJKEN OF ER NIEUWS IS? 4 VERSLAGEN !!!! TOF een tipke: jullie kunnen een rugzakske kopen.... Tis plezant on jullie zo te volgen..... Groetjes uit het boerengat !!!!!
From Blog: Lazy day!!
7th March 2007

Ik belde met de directeur! Die heeft toch het meeste invloed, niet? groetjes
6th March 2007

loat ma doempen die sloefkes
hé trekkers, hoe gaat het daar. Ziet er allemaal indrukwekkend uit!! Khad mij precies toch beter nog vlug een ticketjes gekocht toen ik u heb afgezet :d en mij ma niet geloven dat ge uwe winterjas toch ma best zou meepakken hé. Nog ene proficiat met uw spaans hé nanna, en aan Kingz; denk aan onze afspraken ;d;d;d T'amusement daar nog en los ballos. Silvio en Tine

poncho
n poncho is lekker warm!!!!!!

mail
hebben jullie mijn mailke ontvangen? groetjes
4th March 2007

Waaw :-)
Heyla!! Fijn om jullie zo op te kunnen volgen! Het gaat goed daar precies ;-)Mooie foto's ook al. Nanna, nog proficiat eh!! Misschien toch maar het beste dat gij daar het woord doet dan hahaha... Hier is alles ok, alleen verdorie hard werken daar in Wijchmaal, maar dat pakken we ter maar bij eh. Kingz nog altijd diarree? Lang leve de immodium ;-) Groeten uit het (nu wel heel verre) Kreyel!!! Karen xxx
From Blog: Palenque

proficiat !
die taxi-driver was dus zo stom nog nie, maja d'er is ook gebeld door uw nonkske hé wief. ge hebt da goe gedaan! en zo te zien hebt ge't daar alletwee heel erg naar uw zin. en wat een weer, breng ma wat mee naar hier! geniet ervan en dikke knuffel

60/60
60/60 ne dikke PROFICIAT!
3rd March 2007

Toch maar goed dat ik weer eens gebeld heb naar die leraar Spaans!!!! Groetjes van ons allemaal en 't amusement.
From Blog: Merida city

Tot: 0.056s; Tpl: 0.004s; cc: 24; qc: 24; dbt: 0.0395s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb