Laatste daagjes..

Published: January 17th 2009

Laatste dag in Granada & Nicaragua. Op t gemak opgestaan, koffer al beginnen pakken, licht ontbeten in het hotel en nog effe in het centrum gaan taffelen. Effe op internet onze hotelreservering voor deze nacht checken, gelukkig alles in orde. Nog een paar oorbellekes voor Nanna gaan kopen op de markt, onze resterende cordobas proberen te wisselen maar dat ging niet want we hadden onze pas niet bij :-s
Tegen de middag terug naar het hotel gegaan om onze spullen op te pikken en richting TransNica office te wandelen. We kwamen daar al aan tegen 12u omdat we de bus van 1u moesten hebben, bleek dat die pas om 1u in Managua vertrok * zucht*. Nog ma effe gekaart om de tijd sneller voorbij te laten gaan. Tegen 2u op de bus gestapt en aan onze 9u durende rit begonnen. De grensovergang viel deze keer wat beter mee, minder chaotisch..ofwel zijn we er ondertussen aan gewoon :-)
Onderweg Captain Corelli's Mandoline in het spaans gekeken en tegen 21.30u kwamen we in San José-Costa Rica aan. Dit busstation was wat minder 'overdonderend' dan dat van Managua.. Taxi uitgezocht die ons naar het hotel kon brengen, daar bedje in gegaan: alle twee stikop!!

Tot: 0.066s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 53; dbt: 0.0412s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb