Well-Well NY City.. Where the hell is my Pura Vida??

North America » United States » New York » New York
January 18th 2009
Published: January 21st 2009

Deze ochtend om 5.15u de wekker om terug naar mammie & pappie te gaan. Effe wat vertraging omdat KingZ nog serieus last had van zijn darmkes, dan de taxi ingesprongen. Om 6.10u waren we op de luchthaven, onze exit tax betaald - jaja, deze keer wel - en de rugzakken weer laten inpakken. Nu wachten op de eerst vlucht naar Newark-NY. Zonder problemen Costa Rica uit en NY in geraakt. De vlucht was deze keer wel wat aangenamer: we hadden weer ieder zo'n schermke in de zetel staan dus 2 filmkes gekeken op 't gemak.
Op Newark Airport een tussenstop bij B & J gemaakt..mmmmm!!!Tegen 6u ons richting de gate begeven voor boarding en dan hop naar België... niet dus...door een technisch mankement 4u vertraging, toen bleek dat de controlepost ons niet in de line-up dertussen kreeg dus nog moeten wachten. Tegen de tijd dat we dan mochten, was onze vlieger volledig bevroren dus hebben ze ons ook nog moeten defrosten... Met uiteindelijk 6u vertraging dan toch mogen vertrekken.

NYNY
NY

wat een verschil hé

Mmmmmm...B & J !!!
NY Airport

we don't want to go home!!!

defrosting of the wings

Tot: 0.07s; Tpl: 0.014s; cc: 10; qc: 52; dbt: 0.0404s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb