Utila -> Nicaragua

Published: March 1st 2009

Hei frender paa denne 1. vaardag! Det var med et tungt hjerte vi forlot Guatemala. Nye venner og gode minner ble lagt bak oss, og vi satte kursen mot nye eventyr. F0rste stopp var Honduras, og den bittelille 0ya Utila - En av de tre som utgjor Bay Islands. Disee 0yene skiller seg sterkt ut fra fastland Honduras, ved at de bl.a har vaert okkupert av Storbrittania i lengre perioder samt at st0rste... Read Full Entry

Photos are below

Livets olLivets ol
Livets ol

og heter det samme som dama til Nicho

2nd March 2009

Hello you turtledoves:)
Dere er så fantastisk flinke til å ta bilder, MYE bra her:) Frister virkelig til etterfølgelse, sitter bare og tar inn inntrykk her! Kjempegøy å høre fra dere, savner dere og gleder oss til en helkveld med bilder på prosjektoren og reisefortellinger! Klem søs
2nd March 2009

heey
Ser jo bare like "los fantasticos" som hver gang dette. Håper alt er veldig bra:) Lena?? Hehe, jævla sprøtt, hun dukker jo opp over hele kloden hvor vi setter våre ben :) Heihei
4th March 2009

wwwww
haha det var goy aa lese, firkantede hoder og store orer hehe ser ut som dere forsatt har en fin tur, masse fine bilder:) synd dere ikke fikk mott hannes venner i costa rica, det var jo kjempekjipt!!!! kos dere masse videre, goy aa lese hvordan dere har det.. ps javel kjetil, leeeeenge siden...har du det greit, ti skal du ut aa reise igjen da?? :)
16th March 2009

sitter i antibes og hygger oss med innlegg og bilder fra nettsiden deres. morsomt og innholdsrikt og flotte bilder; det kan gjerne komme oftere ! Vi nyter sol varme god mat og vin og gleder oss til en hel uke: take care! mamma loves you og stor klem fra vigdis
17th March 2009

Mamma og Vigdis:)
Fant nettopp ut at jeg kan svare paa kommentarene i bloggen! Vi er i Cusco naa, har nettopp kommet fra regnskogen, hvor Hanne har kost med ape baby, aligator osv. Hadde vaert noe for deg Vigdis!! Haaper dere har det straalende i Frankrike, hold meg oppdatert. Mamma bli noett!:)klem

Tot: 0.081s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.0475s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb