Jamaica - Ya mon, hog raggae musikk og black experience

Jamaica's flag
Central America Caribbean » Jamaica » Ocho Rios
February 16th 2009
Published: March 15th 2009

Endeleg skulle mi faa sjaa Jamaica kulturen paa verkeleg. Mi hadde bare ei veke her, saa det var om aa gjer aa sette opp gassen for aa faa sett mest muleg paa den tida mi hadde til disp. Derfor suste mi til Negril den fyrste dagen og fekk den eklaste overnattingsplassen til dags dato. Var paa Alfred´s der mi fekk hoyre live raggaemusikk, saa daa var det kryssa av paa lista okkos. Pga tattoveringa kunne mi ikkje nyte det turkise Caribiske havet, saa for aa unngaa fristelsen reiste mi til Black River dagen etter for aa myse etter krokodiller. Der fekk mi overnatte i ein gamal buss som stod parkert paa plenen til ein gamal mann, like innmed havet. Daa passa det jo bra at ein typisk rastaman plukka oss opp i baaten sin for aa ta oss med paa elvecruise opp Black River. Me fekk nokle glimt av fleire krokodiller, og rastamannens lokale potteplanter (av den ulovlege slagen) som voks bak husveggen hans.

Saa reiste two white girls in a minibus til Ocho Rios. Minibussane her er ikkje som andre minibussar. Her er det om aa gjere aa fylle flest muleg folk inn i gamle kvite van´ar med daarleg fjoyring. Minibussen er ikkje full for det er minst 5 i bredda paa kvar rekke og nokre staaande inn imellom. Paa det meste var mi 11 for mange i bussen, og naar Jamaica er det landet i verda med dei 3. verste sjaaforane i verda, skal me love at det gjekk fort i svingane, og desto seinare naar mi skulle koyre forbi i oppoverbakkane. Under heile turen var det med ein medhjelpar som stadig provde aa faa inn fleire passasjerer, medan musikken og farta gjekk for full guffe😊

Medan mi var i Ocho Rios fekk mi svidd av nokle Jamaiciske dollar paa unnodvendig fjas, og tok ein dagstur til Port Antonio der mi "fekk" ein cd av ein pensjonert rastaman, som mi til slutt endte opp med aa maatte betale dyre dommer for😊 Paa denne turen fekk mi tilbud av menn i varierande alder fraa 15 til 75, om mi ikkje ville prove ein black experience. Sjolv om mi sa mi sjolvsagt var gifte heime saa gjorde det ingenting, meinte dei, for dette burde ikkje vere uprovd. Jamaicas hottaste artist hadde konsert daa mi var her, og dette maatte jo mi faa med oss. Det mi ikkje visste var at konsertane her ikkje begynner for kl. 03.00, saa mi tok oss ein siesta og vakna naar festen var over. Pytt sann!

Atter ei gong vart mi pressa inn i ein minibuss paa veg til Kingston, hovudstaden der det skjer 3 drap til dagen. Her treffte mi Knut fraa Arendal som viste oss rundt paa beste vis, nemleg bil med aircon😊 Mi fekk sjaa Blue Mountains, kor dei dyrker verdensberomt kaffi, og mi fekk endeleg smake paa lokal Jamaicisk mat av alle slag.

Tot: 0.161s; Tpl: 0.009s; cc: 14; qc: 59; dbt: 0.0558s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb