USA - LA, Norfolk og Miami

North America » United States
February 16th 2009
Published: March 15th 2009

Venice BeachVenice BeachVenice Beach

Godt nokon holdt auge med kystlinja..
Me har jo daa skjona at dykk syns me er forferdeleg trege til aa legge ut nyhende paa bloggen, men det skuldast faktisk ikkje ineffektivitet fraa okkaa side, men heller mangel paa brukbar datateknologi rundt omkring. Men bete seint enn alli, er det ikkje slik? 😊 Her kjem iallfall den skriftlege rapporten, men utan bilete denne gongen. Bileta lyt dykk bare glede dykk til aa sjaa naar me er trygt heime i Setesdal!

Mi overlevde stormen og kom oss til Los Angeles med 20 i stil og 2 i promille, ei veke for planlagd. Fekk oss ein guida tur rundt om i LA, der mi saag nokle kjendis(hus), Hollywood-skiltet, Walk of Fame og Kodak-theatre (oskarutdelinga foregjeng her). Hadde ein dag paa Venice-og Santa Monica beach, som var reine galehuset og ein heller kald fornoyelse.Mi saag mange vinkelklikkarar, men ingen celebs, like greit😊Greit aa ha sett stjernanes by, men reiser ikkje tilbake for mi er plent noyt (seiste stopp paa route 66).

Meir gama var det daa mi kom til Steinar i Norfolk og fekk sjaa kos han lever der. Det var herleg aa endeleg faa komme til ein heim med ordentleg bad og ei 2mnds oppdatering av Setesdolen😊 Her
Hollywood!Hollywood!Hollywood!

Bjørgis attmed Hollywood-skiltet:)
kosa mi oss med skikkeleg Amerikans frokost, steak og laks som verten hadde laga til oss naar mi kom. For ein luksus😊 Fekk omvisning paa marinebasen der han jobba, og eit glimt av den beromte kaffimaskina, men desverre ikkje den Italieske kaffiverta. Det var kaldt daa mi var her, saa det var endeleg godt Steinar hadde Yamaha-huva og votter til laans😊

Det var med tungt hjarta mi reiste vidare til Miami, men det var godt aa komme til varmen att. Mi rigga oss til paa eit hostel, 2min gange fraa South Beach, der mi hadde morgonjoggetur og solsteik med nepan ute😊hehe. Hang ein del paa Italienske restauranter naar mi ikkje tok tattovering paa sjolvaste Miami Ink. Bjorg Maren slo til med ein cowboyhatt over heile overarmen, og er klar som eit egg for countryen i sumar. Cici var litt mindre vaagal, men fekk eit merke for livet paa skuldra.

Ryktet er bekrefta: Alt er like stort i USA som paa film.

Det er VELDIG gama aa lese kommentarer fraa dykk som framleis skriv inn kommentrar til oss!😊 Dette er eit hint😊

Miami Ink.Miami Ink.
Miami Ink.

Det måtte jo bli tattis på Miami Ink.
MiamiMiami
Miami

Her er kåna til hostelleigaren og Bjørgis.

15th March 2009

jao
nå lyt de kome heim te setesadl snarrt! bjynner å bli vår her nå! så nå er det på tide å kome heiM! treffte ragnhild i byn i dag, så folk lever ennå! ko skjer med tattis, tittas? giev upd. plx!
25th April 2009

USA - LA, Norfolk og Miami
ja, disse bildene er tydeligvis tatt om natten. sikkert utrolig flott i dagslys!

Tot: 0.167s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 55; dbt: 0.0462s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb