From Tikal to La Ceiba


Advertisement
Published: May 3rd 2006
Edit Blog Post

Ikke saa meget interessant herfra - tog en bus kl.6 om morgenene fra Flores til Rio Dulce og derefter til San pedro Sula...Gik egentlig rimlig smertefrit lige indtil jeg naaede graensen, hvor jeg finder ud af at de aabenbart ikke har stemplet mit pas da jeg rejste ind i Guatemala og nu vil have at jeg skal betale ekstra for at faa det stempel - spillede total dum og til sidst gav de op og gav mig stemplet og lod mig gaa. Ved godt at det var total dumt ikke bare at betale da det kun drejede sig om 100 Q. men blev bare saa staedig og viste bare hvor korrupte de var, saa en lille sejr til Jeanette😊 he he...
Men ja i en bus 13 timer foer jeg naaede til La Ceiba hvor jeg havde en enkel overnatning inden jeg naeste morgen kunne tage faergen til Roatan....

Advertisement



Tot: 0.135s; Tpl: 0.014s; cc: 17; qc: 78; dbt: 0.0797s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb